Jongen die op populaire meisjes valt.

Hee,
Wat moet je doen als je zelf heel verlegen bent en je vind een jongen leuk die op van die populaire types valt?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen, want ik heb echt geen idee.
Hij zit bij mij in de klas…
xoxo

Als ik jou was zou ik, hoe leuk hij ook is, een andere jongen zoeken. Jongens die per sé alleen maar op ‘populaire meisjes’ vallen, zijn meestal erg oppervlakkig en niet erg lief.
Maar misschien heb ik het wel mis en kun jij z’n ogen openen… Probeer met hem in contact te komen zonder jezelf aan hem op te dringen en wees gewoon aardig tegen hem. Maar doe jezelf niet anders voor dan je bent!

Hij valt misschien niet alleen op die ‘populaire’ types, maar geeft hen meer aandacht omdat zij hém meer aandacht geven, al is het met dat sletterige kleverige aanstellerige gedoe. Snap je een beetje wat ik bedoel ? x] Dus je moet je proberen een beetje opener op te stellen tegenover hem

Dankjewel! Ik zal het proberen =)
Hebben jullie nog tips ofzo?

hij valt dus zegmaar gewoon op meisjes die makkelijk te krijgen zijn,zodat hij zelf niet veel moeite hoeft te doen :3
ik zou gewoon aardig tegen hem doen & met hem praten en je openstellen,maar je niet anders of sletterig gaan gedragen alleen omdat je wilt dat 'ie je leuk vindt.good luck!

Dankje, ik blijf gewoon mezelf hoor =) En als hij me niet leuk vind, pech dan ;p

Nog meer mensen?

precies ;p

Ik zou een andere jongen zoeken,
dat soort jongens zijn vaak toch niet echt te vertrouwen.
En als je zegt dat hij op populaire meisjeS valt, kan het goed zijn dat hij jullie eventuele toekomstige relatie niet ernstig zal nemen.
Je moet jezelf NOOIT veranderen voor een jongen!

@LaGrenouille: ja ik snap wat je bedoelt, en ik zal mezelf ook zeker weten niet veranderen hoor! maar hij is wel heel lief en aardig enz. als hij mij leuk vind en ik hem ook dan probeer ik het wel hoor =) je weet maar nooit toch?

Pff laat maar, ik kom er net achter dat hij een vriendin heeft :expressionless:
Ik dacht van niet omdat het niet in zn msn naam stond en ook niet op hyves… En toen had ik het gevraagd…

nja, hij heeft dus een vriendin, maar zelfs als die dat niet had zou ik hem juist neit teveel aandacht geven maar wel iets spontaans of leuks opmerking maken, als hij teveel aandacht krijgt van jou + populaire dingen is dat beetej egostrelend en zal dei zich proberen voor je te winnen. tenminste, dat is mijn ervaring xD

Het is hier al eerder gezegt, maar je moet je zelf nooit veranderen voor een jongen. Blijf lekker je zelf, enne zoek iemand anders (: aangezien ie toch iemand heeft… dat soort jongens zijn toch bijná altijd onbereikbaar.

Dankje! Maar toch nog ff een vraagje; stel je voor dat hij geen vriendin had en je vind hem echt heel leuk, zouden jullie het dan niet eens proberen omdat hij vaak op van die populaire types valt?

Ik zou er gewoon voor gaan, tenzij hij zich ernaar gedraagt (zie: bekken, neuken, dumpen, next). Want dat hij op het makkelijk te krijgen type valt, betekent niet dat hij niet aardig/leuk/lief is. En het betekent natuurlijk ook niet dat hij niet op niet-popu types kan vallen. So, why not?

Maar deze moet je natuurlijk niet meer nemen, dat snap je zelf ook, nu die een vriendin heeft.

Ja snap ik! Maar vroeg ik me gewoon even af ;p

heeft ie een popu vriendin? dan weet je of ie écht op popu’s valt :wink: haha
verder heb ik geen tips… heb hetzelfde probleem als jij :frowning_face:

Is ie zelf dan ook populair ‘bezig?’ Want in dat geval zal ik wat meer om je heen kijken en contact zoeken met de niet zo populaire jongens. Die zijn meestal een heel stuk liever :3