Jongen die me leuk vind...

Hej meiden!

Dit probleempje is al maanden aan de gang (met pauzes ertussen zegmaar) en ik word het nu een beetje héél erg zat.
Het zit namelijk zo: er is een jongen die me leuk vind, opzich geen probleem.
Maar ik vind hem net niks: hij is te opdringerig, hij is met sommige dingen behoorlijk kinderachtig ondanks dat ie ouder is, hij zeurt teveel over z’n pijntjes, en we hebben totaaaal niet dezelfde interesses, bovendien klikt het ook totaal niet.

Nu geeft hij dus niet op, ik was deze week bv behoorlijk ziek en toen vroeg hij of die ff langs moest komen, ik heb nee gezegd omdat ik het écht haat als iemand komt terwijl ik wat lig te hoesten en te snotteren, dit heb ik hem gezegd.
2 uur later stond ie voor de deur… ik vond het ook zielig om hem buiten te laten staan.
Nja ik na een kwartiertje gezegd dat ik een afspraak bij de tandarts had en nu eens moest gaan vertrekken, dus hij ging, probeerd ie me te kussen, ik afgewezen, en toch probeerde die het opnieuw (had ie paar maanden geleden óók al eens geprobeerd).

Ik heb hem al enorm veel keren gezegd dat het niks word tussen ons enzo, maar hij wil gewoon écht niet luisteren tot op het stalkerige toe.
Ik word dit nu gewoon echt heel erg zat en wou vragen of jullie misschien nog iets wisten wat ik tegen hem kon zeggen waardoor die misschien eindelijk ophoudt?

Alvast héél erg bedankt!

ow oeps beetje lang verhaal geworden

Samenvatting:
Een jongen vind me leuk tot op het stalkerige toe, heb al een aantal keer gezegd dat het niks word maar hij wil niet luisteren: tips?

Oh, ik herken het. Alleen is het voor mij wel opgehouden na een paar maanden (ook met pauzes ertussen).
Ik ben om eerlijk te zijn gewoon heel gemeen tegen hem geweest. Best wel erg, maar anders hield hij echt niet op. Als ik ook maar een keer iets aardigs zei vatte hij dat meteen verkeerd op, dus ja, dan is het z’n eigen schuld :’)

^ ja precies, dat heb ik ook, ik hoef maar hoi te zeggen of hij denkt meteen dat ik hem leuk vind, echt frustrerend ;O

Dat is vervelend ja. Hmm misschien dat dit helpt :stuck_out_tongue:?:
-Zeggen dat je iemand heel heel leuk vind?/zeggen dat je een vriend hebt.
-Als je bij hem in de buurt bent je aantrekkingskracht verminderen :’)/dus vies gedragen ofzo
-Iemand anders aan hem koppelen/voorstellen zodat hij haar stalkt (wel iemand die je niet mag, want ik neem aan dat je het niemand gunt :stuck_out_tongue:)
-En als het echt nodig is, bot tegen hem doen?

Ghehe, het zijn wat mogelijkheden :’).

Mhh, negeren? Of hem chaggerijnig aankijken? Het is lullig, maar aangezien je al vaak genoeg hebt aangegeven dat het niks kan worden, moet hij het begrijpen, anders denkt hij dat jij hem ook leuk gaat vinden enzo.

Oooh, ik weet waarom hij de laatste tijd niet meer praat. Hij vroeg of we een keer gingen afspreken, en ik zei nee. Dus toen vroeg hij waarom niet, en toen zei ik dat ik hem niet zag zitten, en dat ik met iemand anders ‘bezig was’.
Ik bedenk het me net, dat hij sindsdien helemaal niet meer tegen mij praat x)

^hmm ja misschien is dat wel een goed plan, vind bovendien ook een andere jongen best leuk, ken hem alleen niet zo goed
maar dan ben ik bang dat ie weer persé wil weten wie het is en dat ie dáár weer niet mee ophoudt haha

maar het valt te proberen!
heel erg bedankt meiden (:

Hij vroeg ook aan mij wie dat dan was enzo, maar ik zei dat het nog niet zo serieus was allemaal. En toen vroeg hij of ik het alsjeblieft wel tegen hem wilde zeggen als het serieus werd x)
EN TOEN WAS HET STIL, HALLELUJA (:

haha oke, nja ik ga het uitproberen een van deze dagen (nu meteen valt ook een beetje op haha)

echt heel erg bedankt (:

zoiets heb ik ook, een van mijn beste vrienden is al zoooooo lang verliefd op me, en iedereen zegt tegen hem dat hij moet stoppen want ik heb al een jaar een vriend, maar hij zegt dan :’"nee ik wacht wel, dit is ware liefde.’’ brrr…

Super irritant…
Gewoon zeggen dat je iemand anders hebt.

Oh dat is wel heel vervelend!
In ieder geval nooit ja zeggen op zijn verzoekjes en niet terug smsen als hij je smst. Anders denkt ie: oh ze wil met me afspreken of hee ze smst me terug ze vind me leuk!’
En verder denk ik dat je echt steeds duidelijk moet zeggen dat je hem niet leuk vind en dat hij je NIET moet kussen, misschien zeggen dat je iemand anders op het oog hebt? (als dat zo is?)

Een jongen vond mij ook leuk en als ik langsliep bekeek hij me ontzettend opvallend van top tot teen en hij was een beeetje irritant, dus wat ik heb gedaan is gewoon een beetje negeren en niet geïnteresseerd antwoorden, klinkt misschien een beetje onaardig maar ik weet geen andere manier waarop hij op me afknapt…

Bot doen, dat is de eenige manier, sterkte,x

oeps, heb je het al gedaan (dat bot/gemeen doen)?
We willen graag weten wat er gebeurde.
Het is wel zielig voor hem, maar zo te horen ziet hij het ECHT niet in dat het niets wordt.

Eerlijk duurt langst blijven zeggen
anders niks doen als hij naar toe komt weglopen

Wow lijkt echt op mijn verhaal, heb precies hetzelfde.
Lijkt wel dezelfde jongen haha

Lees even mee, weet het zelf namelijk ook niet, up voor jou dus