jongen die me heeft laten zitten voor een ander

wat moet ik doen
  • hem lings laten liggen en doen alsof het niks is
  • of hem aanspreken

0 stemmers

hoi,

nou kijk ik was voor de vakantie met een jongen aan de praat geraakt ik had hem ontmoet op het zwembad.
hij vroeg mijn nummer en natuurlijk zij ik ja, hij was egt heel aardig en knap Enso.
in de vakantie hebben we een paar keer afgesproken toen moest hij op vakantie voor vijf weken en ik ging daarna een weekje.
dus we konden niet met elkaar praten, toen ik thuis kwam sms’te ik hem meteen.
en we zouden de volgende dag af gaan spreken maar mijn opa heeft kanker en werd onwel en is naar het ziekenhuis gebracht.
dus ik kon niet afspreken en heb hem die week niet meer gesproken en toen keek ik op twitter en op facebook ens… en toen zag ik staan dat hij een relatie had met iemand!!
ik heb meteen gevraagd waarom hij me zo iets aan kon doen want een weekje van te voren was hij nog hellemaal verliefd ens…
en toen heeft hij niet meer gereageerd en toen zij ik nog zo van: waarom heb je iemand anders? toen ik bij me opa was?

ik ben er nog steeds verdrietig over mr het ergste is hij zit blijkbaar bij mij op school (hij is van school veranderd) en ik zie hem elke dag…
wat moet ik doen hem gewoon aanspreken, of gewoon lings laten liggen en doen alsof het niks is??

Links laten liggen, en dat hij op dezelfde school zit (als ik op de middelbare school zit) betekent nog niet dat je hem elke dag zal zien. Tenzij je ook in dezelfde klas zit.

nouja het ligt een beetje raar want hij zit niet bij mij in de klas maar ik zie hem toch elke dag en we gaan een beetje met het zelfde groepje om…
haha maar toch bedankt!!

Als ik jou was zou ik hem echt links laten liggen. Het is wel duidelijk dat hij een zak is omdat hij na een week al een ander heeft, je kunt veel beter krijgen!

heel erg bedankt!