Jongen die me genegeerd heeft.

Heey,
Ik kan wel wat advies gebruiken, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Maar ik zit al een tijdje met iets.
Ik heb namelijk een paar maanden geleden met een jongen gedate, we hebben ook gezoend en hij vertelde me dat hij me leuk vond en ik dacht echt dat het iets werd, zelfs een vriend van hem vertelde me dat.
Alleen begon hij me opeens te negeren, geblokt van msn etc. Een paar weken geleden begon hij op msn weer tegen me te praten, naja hij verontschuldigde zich voor zijn gedrag en vertelde me dat hij zo had gedaan omdat hij koude voeten had gekregen.
Zelf zit ik nu nog met vragen, alleen wil ik ze niet over msn vragen en ik had hem gevraagd of hij misschien tijd had om eens met me te komen praten, hij stuurde dat hij dat had en ik antwoordde dat ik woensdag heel de dag kon, alleen stuurde hij niks meer terug.
Nu heb ik dus nog niet mijn vragen kunnen stellen waar ik antwoord op wil weten.
Ik vraag me nu dus af of ik het weer moet vragen en dan echt duidelijk een datum moet afspreken of dat ik hem gewoon moet blokken etc, wat wel erg moeilijk voor me zal worden aangezien ik nog steeds wat voor hem voel.

Heb ik ook gehad! Na een half jaar begonnen we ineens weer te praten en sinds 2 dagen is het weer helemaal opgehouden. Volgens mij heb je niks aan zo’n jongen, als het te serieus of moeilijk voor hem wordt vlucht hij weg. Ik merkte aan mezelf dat juist doordat hij zo afstandelijk deed ik hem leuker begon te vinden, dus kijk uit dat dit niet ook voor jou geldt :stuck_out_tongue:

vertelde me dat hij zo had gedaan omdat hij koude voeten had gekregen. - dit snap ik niet…

ik heb dat ook gehad, hij negeerde me en toen was ik er eigenlijk wel klaar mee, en nu wil die ineens weer afspreken maar ik ga het niet doen, omdat ik bang ben dat ie me dan weer gaat negeren en nu heb ik al iemand anders , dus ik zeg dat je hem moet vergeten !