Jongen die leuk was op de dansvloer lijkt nu opeens niet meer zo leuk

Hey,

Het zit dus zo; ik heb gisteren een leuke jongen ontmoet tijdens het uitgaan. Hij was best wel knap (vonden mn vriendinnen ook) en vond mij ook leuk! Maar nu ik hem opzoek op facebook, vind ik hem niet zo leuk meer. Daarbij komt ook nog dat hij 10 jaar ouder is dan ik… :hammer:
Iets wat mn ouders (en omgeving) waarschijnlijk niet gaan toejuichen.

Denken jullie dat het misschien komt door een slechte foto ofzo? Hij lijkt er ook veel ouder op… Eerst kon ik niet echt zien dat hij veel ouder was maar nu wel.

had je gedronken die avond? door de alcohol zien mensen er ook vaak beter uit…

Heb je met 'm gezoend?
En weet je zeker dan ie 10 jaar ouder is?

Ach, je bent toch niks verplicht? Als je hem niet meer leuk vind is dat toch niet erg? Kan gebeuren :wink:

Je hoeft hem opzich niet toe te voegen ofzo toch? 10 jaar verschil is wel veel… vooral als je 17 bent. Dan zit hij in een andere levensfase enzo, mijn zus en haar vriend hebben daar al last van terwijl zij 20 en hij 30 is. Maargoed, je kan het altijd proberen. =)

Je hebt hem een keer gezien tijdens het uitgaan en je zit je zorgen te maken over een eventuele relatie omdat hij 10 jaar ouder is en je hem toch niet zo leuk vind? Sorry volgens mij snap ik je niet helemaal…

Precies. Wat maakt het nou uit dat hij leuk leek en nu niet meer, tenzij je een verbintenis met hem bent aangegaan ofzo boeit dat toch niets :’)

Tsja dan is hij maar niet meer zo leuk. is dat heel erg dan?

Ben je verplicht om met hem te nemen, met hem te trouwen en zes kinderen te krijgen?

nee, 7 kinderen.
Zou je moeten weten

Typfout sorry.

Dan ga je er niet mee verder? Je bent hem niks verplicht. Je hebt geen samenlevingscontract afgesloten gister, right?

+ wie zegt dat hij ook zo over hem denkt, als je met iemand zoent bij het uitgaan hoeft het niet meteen te betekenen dat hij je leuk vind en helemaal niet als hij dronken is.

Gewoon doen alsof je hem nooit op FB hebt gevonden xD
Vergeten en achterlaten … zzz

Ik snap dat ik niet meteen met hem hoef te trouwen of kinderen krijgen, haha. Ik vroeg me gewoon af of meer mensen dit hadden… heb het advies van Scrat opgevolgd, gedaan alsof ik hem nooit op fb heb gevonden. En gezegd dat hij te oud voor me is… 10 jaar verschil op je 17e is ook wel erg veel.
Nee, ik heb niet met hem gezoend. Wel gedronken, daarom zag hij er waarschijnlijk beter uit. Toch had ik niet heel veel op hoor, ik denk twee biertjes?!