Jongen die je leuk vindt komt bij je thuis

hee! ik zit eigenlijk met een probleem, gisteren was ik weg met een jongen als een date zegmaar naar een cafe en het was heel gezellig enzo, en hij zei zo ja snel weer afspreken, dus we zouden weer 's afspreken, hij vroeg zo van ja kan ik misschien vrijdag avond bij je alleen thuis komen, ik ben dan alleen thuis, dus ik zei zo ja kan wel maar nu is mijn probleem, gisteren waren we niet zoveel aan het praten & we gaan dan bij mij thuis film kijken, maar ik bedoel ik ben vet zenuwachtig nu al voor vrijdag want ik ben bang dat het straks de hele tijd stil is enzo, heeft iemand daar misschien wat tips voor :$?
k ben een onnozele dater :blush:

het is al slim om een film te gaan kijken als je bang bent dat je misschien niet genoeg gespreksstof hebt. Zo hoef je natuurlijk niet altijd te praten:’) Nu heb je al een eerste date gehad, ging goed, dus ik zou me niet zoveel zorgen maken als ik jou was. Het is natuurlijk hartstikke spannend haha, maar als het de eerste keer al klikte, zal het de tweede keer vast alleen maar leuker zijn!

Ik ga morgen een film kijken bij mijn crush. :smiling_face_with_three_hearts:

Dat probleem had ik ook, maar als je naar een film kijkt dan moet er niet altijd gepraat worden. Het is ook gezellig als je naast elkaar zit. Je moet nooit denken dat je saai bent omdat je niets zegt hoor, dat denkt hij waarschijnlijk ook als er stiltes zijn. Je kan over de film praten en dan beginnen de ideeën wel te komen om te praten hoor :wink: wees jezelf, succes x

ik zou me ook geen zorgen maken jullie vinden elkaar al leuk dus er kan niet meer zoveel fout gaan!

Je moet niet zo onzeker zijn, de eerste keer is t toch ook goed gegaan? (: Jullie praatten toen dan wel niet zo veel, maar toch. En als je echt zeker wilt zijn van gespreksstof, misschien is t dan handig om van te voren al wat te bedenken. Dat klinkt heel stom en ingepland, maar dan weet je tenminste wel al wat om over te praten!

ooh, ik denk dat het gezellig is als jullie een film zouden kijken :slightly_smiling_face: En ik vind het superschattig dat je daar over in zit! je moet die jongen echt graag zien zeker :wink: Laat weten hoe het is geweest he (: Succes x

@ evajoos
enzoo,
beetje late reactiee,
maar het was super leuk :blush:
en heb nu verkering met hem [aa]
haha, dankjee voor jullie reacties!

Hij was ook bij mij thuis geweest, voor ‘bijles’. Dat was de 1e keer dat een jongen bij mij thuis kwam :grinning_face_with_smiling_eyes:

Leuk!!

hahaha, dat is zo leuk hea :slightly_smiling_face:
& cococindy, heb je daar nu ook wat meee [aa]? ;d

Als het echt klikt tussen jullie, gaat het niet stil zijn :wink: