jongen die ik nog leuk vind...

ik kan jullie hulp wel gebruiken (alvast sorry voor het lange verhaal)

vorige zomer had ik een examen feestje van me neefje en me vriendin (wat ook de vriendin van me neefje is), er was een vriend van me neefje die ik eigenlijk niet kon maar wel qua uiterlijk al een tijdje leuk vond.
En op dit feestje kwam die met me praten en keek me heletijd lief aan, hun bleven allemaal in tentjes daar slapen,dusja dat moest ik natuurlijk ook !
naderhand lagen we op de lounge bank en lag die naast me ,heletijd lief aan het doen en aan het einde van de avond voor we gingen slapen had die me dan gezoend.
die 2weken daarna nog vaak afgesproken en was echt super.
net toen ik echt verliefd was zei die dat die nog niet klaar was voor een relatie, want ik wist dat het pas 2 maanden uitwas met zijn ex waarmee die een relatie van 9 maanden had.
dus snapte het wel, maar voelde me echt kl*te…

Nu, 6 maanden later, ben ik nog steeds niet over hem heen, elke keer als ik bijna over hem heen was, was er weer iets waardoor hij weer in mijn hoofd rondspookte…

dus heb ik gister al mijn moed bij elkaar gepakt en wat ook hielp was dat me neefje zich er ook mee had bemoeit en hem gezegt had dat ik hem miste, en hij had gezegd dat die me wel een leuke meid vond…
hem gesmst van of die nog eens iets wilt gaan doen…
ik kreeg toen terug dat het hem wel leuk leek, alleen weinig tijd heeft maar ik heb ook weinig tijd.
maar ik weet nu niet wat ik moet doen want ik zei van kan je vrijdag maar toen kon die niet en nu voel ik me meteen weer zo van misschien wilt die toch niet afspreken…

en ik weet dus niet wat ik moet denken…
of hij nu wel of niet wilt afspreken,
ik weet niet eens of ik wel met hem moet afspreken…

ik hoop dat iemand me kan helpen
alvast bedankt !

vragen wanneer hij tijd heeft. en anders vragen of hij tijd vrijmaakt voor je :slightly_smiling_face:

gewoon afspreken en kijken hoe het dan is tussen jullie 2.
er is vast wel een datum waarop jullie allebei kunnen, met de vakantie voor de deur.
als je merkt dat het niet meer hetzelfde is als eerst, meteen stoppen!
maar misschien wordt het juist wel heel gezellig en kun je ook hoogte krijgen van hoe hij over je denkt.
dus gewoon afspreeeeken, succes! X

NEWSFLASH!
ik smste hem dus wanneer hij tijd had en kreeg terug dat hij het deze week druk had dus we moesten even kijken…
en daarna: we spreken toch gewoon als vrienden af he ?!

pfff :frowning_face:

hmm, gewoon zeggen van ;
juaa we spreken gewoon af als vrienden , blabla .
dat stelt m wel gerust denk ik …