Jongen die ik niet ken.

Hee!
Ik heb via via een leuke jongen ze msn gekregen, hij is wel mijn type qua innerlijk, hij is ook spontaan, maakt net als ik vaak blunders, lacht net als ik heel vaak, en houd van films en muziek en heeft goed gevoel vor humor! Maar ik weet niet echt hoe ie eruit ziet, behalve foto’s maar nog nooit in t echt gezien… hij woont namelijk in R’dam! Maarjaa, ik weet dus niet of ie knap is ofzo! Hij heeft wel mooie kledingsmaak ! Maar zal ik gwn verder op msn met 'm gaan ? En als ik dan bij die vriendin waarvan ik 'm heb ga logeren, gwn met 'm naar de stad gaan ofzo!? Of zal ik m deleten?
KUS

Doe wat je gevoel zegt.

Wajoo dat heb ik dus ook xD… en hij woont vlakbij rotterdam :stuck_out_tongue:
Maarja ik wil dus ook een xtje afspreken maar ben bang dat ie me dom vind ofsoew xD
xx

Neem iemand mee, die vriendin bijvoorbeeld.
Hij klinkt namelijk wel heeeeel perfect. En die zijn meestal nep

Je kan het toch altyd proberen, kan geen kwaad!
Maar als je met m de stad in gaat neem wel een vriendin mee ofzo, (wat ze al zeiden;)).
Als je het zo gezellig vind, is het toch niet erg :grinning:

Inderdaad, wel oppassen! Maar als hij écht zo leuk is, zou dat wel echt geweldig zijn!

ik heb via via een jongen op msn gekregen ongeveer 3,5 maanden geleden,
ik had hem nog nooit gezien, we wonen ongeveer 15 km uit elkaar en we besloten een keer aftespreken, ik was doooooodsbang dattie me dom zou vinden en lelijk en alles, maar het klikte heel goed. we hebben meteen volgende afspraken gemaakt om aftespreken en nu ik hij al sinds gister een maand mij vriend. ik zie hem ongeveer 3 x per week ! lang leve de busse! en me ouders brengen me ook vaak naar hem toe. of hij komt naar mij toe.
DUS NO PROBLEM!

als je hem nog nooit in het echt heb gezien moet je wel een beetje oppassen… Misschien een idee om hem naar jou toe te laten komen, als je hem eens in het echt wil ontmoeten… Dan weet je zeker dat het niet zo’n bejaarde vent is, want dan komt hij hoogswaarschijnlijk niet opdagen…
Zorg dan wel dat iemand anders ook bij jou thuis is…
x

Mijn vriend en ik hebben elkaar ook leren kennen op die manier. We hadden elkaar op msn en het was gewoon erg leuk met elkaar.
We hebben met elkaar afgesproken een keer, en toen was het gelijk raak. We wisten dat we lang bij elkaar zouden blijven en het gaat nog steeds onwijs goed tussen ons in dit halve jaar samen.
Maar kijk wel uit met afspreken, veel meiden hebben geen geluk met jongens op die manier.
Spreek met hem af op een neutrale plek of desnoods met een vriendin erbij. Je weet maar nooit. Hij kan misschien wel foto’s sturen van een knappe jongen maar misschien is het wel een of andere oude gek. Maar daar kom je nooit achter als je niet met hem afspreekt.
Spreek met m af op een neutrale plek zoals ik al zei of met een vriendin erbij. Zo ben je in ieder geval een stukje veiliger. En als hij je niet aanstaat, zeg het gewoon en ga terug naar huis. Volg ALTIJD je hart en gevoel. Doe niet iets omdat je denkt dat je hem anders kwetst.

Ga met die vriendin naar de stad en spreek af met hem bij een punt… dan kan je eerst nog kijken of hij het wel echt is en of het geen vieze pedo is ofzo…

ik ken ook een jongen via msn, het is echt een lieverd.
we willen dus afspreken, maar het gaat steeds niet aangezien we ver uit elkaar wonen… maar ik wil het wel heel graag.
lastig allemaal, maar ik ga hem zekerweten zien,
ooit.

ik weet dus wel hoe je je voelt, en als je het écht wil moet je het doen.