Jongen die ik leuk vind

Ik vind dus al een lange tijdje een jongen leuk in mijn school. We praten best wel vaak en soms heb ik het gevoel dat ik hij ook echt leuk vindt. Alleen twijfel ik nog even omdat we best wel verschillen (we verschillen enorm qua cultuur…)
dat is zeg maar de grootste obstakel, maar hij is echt heel leuk (zie de foto), wat moet ik doen!

Dit is hem (en afblijven hé!): ~[img]http://rghost.net/download/37835549/d11c4254a2d7da841c877355aeda4f92b3e0ffa7/daantjeknappeboy.scr[/img

Hehe, een foto is niet nodig. (bovendien heb je hem niet goed geplaatst, ze vragen om een download)

Hoe dan ook, als jullie zoveel verschillen van elkaar, ga dan voor jezelf na of het dan nog de moeite waard is of niet. Is het erg dat hij A denkt en jij B? Kunnen jullie die verschillen overbruggen of is het echt een obstakel? Misschien moet je het met hem erover hebben, over dat je hem ziet zitten? Als je dat durft tenminste. Anders kan je hem hints geven, mocht je voor hem willen gaan.

Uiterlijk is maar één ding he. Ik zal van Daantje Knappe Boy afblijven, no worries :’)

Succes nog

Hahaha, daantjeknappeboy.

Als je denkt dat hij je ook leuk vindt moet je ervoor gaan hé. Jullie kunnen misschien eens afspreken?

Gewoon ervoor gaan! Als het uiteindelijk toch niet werkt kom je er vanzelf wel achter

Ik kan hem niet zien? Download? Doe even via tinypic of zo?

Btw. Gewoon proberen. Lukt het niet dan lukt het niet. Maar niet geschoten is altijd mis!

Spreek af em geef hem een blowjob. Als hij dat toestaat vind hij je iig leuk genoeg om aan zn lul te zitten. En als jij echt een goeie blowjob geeft denkt hij ook: wat een fantastisch meisje :wink:

Donder toch op trol.

Uhm ja … zeg gewoon dat je hem leuk vind.

Donder toch op trol.

Uhm ja … zeg gewoon dat je hem leuk vind.

Probeer gewoon.

het is troll, niet trol.

^Je snapte wat ze bedoelde, ga nu maar je tijd ergens anders nuttig besteden.

ik snapte ook wel wat ze bedoelde, maar blijkbaar vind jij dus wel dat ik mijn tijd nuttig besteed hier :slightly_smiling_face:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Kennelijk ben je hier met een reden, maar ik denk toch dat je maar beter ergens anders kan zitten :’)

De reden is dat ik dit forum wel vermakelijk vind :slightly_smiling_face:

Tja, je bent een jongen?

ja, ik ben een jongen :slightly_smiling_face: juist daarom vind ik dit grappig.

Ik schrijf in het Hollands en zo ook het woord trol :’) Sukkel.

Een trol (mv.: trollen, uit het Engels: troll (mv. trolls)) in een internetomgeving is een persoon die op fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken.

Juist daarom ben je zielig (:

Dan is het juist beter dat je gaat. :slightly_smiling_face:
Jongens op Girlscene

In principe zijn jongens niet toegestaan op het Girlscene forum. Dit is nogal een “hot issue”; maar Girlscene heet niet voor niets “Girl”-scene. Meelezen op het forum is prima (zij kunnen immers ook lid worden van een andere scene, bijvoorbeeld Partyscene, en perongeluk op Girlscene terechtkomen). Maar daadwerkelijk meepraten en topics openen is niet de bedoeling. De reden hiervoor is dat meiden op het Girlscene forum komen om met andere meiden (in vertrouwen en persoonlijk) te praten en niet verwachten dat er jongens meedoen. Daarnaast: wat heeft een jongen te zoeken op een meidensite?! :wink:

Waarom ga je niet op Fok of rondhangen op 4Chan?