jongen die ik leuk vind is heel klein?

titel zegt het, en i dunno what to do! :flushed:

maakt het uit dan?

als je hem zo leuk vind, maakt het vast niet uit hoe hij eruit ziet, right?

mijn ex is ook kleiner, ik vind het niet erg…
soms vind ik het juist wel schattig staan ofja leuk!

had ik ook! noujaa hij was even groot als mij alleen ik droeg altijd hakken en dan stak ik boven hem uit… ik had me voorgenomen dan maar geen hakken te dragen waar hij bij was. Maar het maakt helemaal niks uit, ik snap zowizo niet waarom de jongen altijd groter moet zijn dan het meisje…??

Dat lijkt mij ook.

Oooh dat vind ik zo schattig<3
Maar misschien groeit hij nog? (ik weet niet hoe oud hij is?)
En verder, als je hem echt leuk vindt maakt het niks uit toch?

Ik ben 15 mijn vriend is 18. En ik ben 10 cm groter. Lengte maakt toch niet uit. Als je iemand daardoor afwijst loop je heel veel mis.

Haha heel herkenbaar, ik heb vaak genoeg jongens “leuk” gevonden die kleiner dan mij waren en dat werd meestal niks en ik ergerde me er dan altijd heel erg aan dat ze kleiner waren.
Mijn huidige vriend is ook kleiner dan mij en het kan mee echt totaal niks schelen. Als jee hem echt leuk vind maakt het niets uit.

klein maar fijn :grin:

echte liefde overwint alles!

geen probleem met dat, ben maar 1.60 :grin:

ik had ook een vriendje die een kop kleiner was… als je hem echt leuk vindt, dan maakt het echt helemaal niks uit!

Boeie… Als je hem leuk vind :slightly_smiling_face:

Als je hem écht leuk vindt, is dat helemaal niet erg. Dan hoort dat echt bij zo’n jongen, daar word je dan verliefd op.
Er was een jongen die ik ook leuk vond, vond eerst z’n lengte niet zo leuk… maar toen ik 'm leuker begon te vinden vond ik het alleen maar schattig :wink:

Als je hem leuk vind maakt het toch niet uit?

mijn vriend is ongeveer 1.77 en ik ben 1.75, ik doe bijna nooit hakken aan bij hem.
Hij vindt hakken heel leuk bij me staan, maar ik voel me dan altijd heel lomp, dus ik snap je probleem :stuck_out_tongue:
Hij heeft er zelf geen problemen mee, dus je moet je er maar gewoon overheen zetten xD

Ik ben ook maar 1.60 :grinning:.
Maargoed daar heb jij niks aan, ik denk dat je gewoon moet kijken wat je belangrijker vindt: innerlijk of zijn lengte.

boeit niks! ik ben 1.80 en mijn ex was 1.60 ofzo XD
zolang je maar van hem houd!

Maakt idd niets uit!