Jongen die geen moeite doet

Wat moet je met een jongen die geen moeite voor je doet, maar wel heel erg leuk is? Hoe moet je dat aanpakken? (; Want ik loop wel achter hem aan, want ik sms hem steeds en ik heb hem pas gebeld, omdat ik geen sms terug kreeg. Hij was aan het werken ofzo.

doet hij zo met alle meisjes?
en als je in het echt met hem praat, hoe is ie dan?

oew een uitdaging :grinning:

Ik moet hem nog een keer in het echt zien, maar hij kan steeds niet omdat hij overdag veel werkt en hij kan dat niet afzeggen.

hij heeft duidelijk geen interesse.

hij zegt wel in smsjes dat hij me schattig vindt en leuk…

Zal ik hem gewoon laten doen, totdat hij weer wat laat horen? (;

zoiets heb ik ook, in het echt is hij heel lief enzo dan kan ik wel duidelijk merken dat hij me leuk vind. maar juist met smsjes doet hij behoorlijk afstandelijk, momenteel smst hijhelemaal niet meer (op msn zegt hij ook niks meer). ik wacht nu ook totdat hij weer iets laat horen, ben benieuwd hoelang het duurt! :stuck_out_tongue:

@ Lovebird:

Aah serieus? Ja bij mij is hij nooit op msn, dus dan kan hij alleen nog maar smsen om wat te laten horen van zichzelf. haha is hij knap? die jongen waar ik het over heb, is echt heel erg knap…
Moet jij ook steeds smsen om hem weer wat te laten smsen zegmaar? ;p

heb ook precies hetzelfde!
maar het is echt verleidelijk om hem eerst te smsen haha (herkenbaar?)

ja haha dat is herkenbaar, echt te verleidelijk en soms dan móet ik hem gewoon eventjes smsen. Maar ik ken hem nog maar een maandje ofzo…

ik ken hem ook pas net maar ik denk meteen als ie eventjes niet terug smst meteen dat er iets is :blush: maar meestal is er dan helemaal niks maar ik ben wel benieuwd naar reacties dus dit is een up!

jaa ik dacht dat hij me gelijk stom vond omdat hij niet terug smste… Maar er was dus ook niks aan de hand. haha jongens altijd met hun smsen… pff haha.

het is niet de aller knapste jongen, maar hij heeft wel onwijs lekker lichaam! veel beter dan mn ex
ja ik moet heel vaak eerst smsen voordat hij iets terug stuurt, alsof het niet bij hem opkomt dat hij ook wel een keer uit zichzelf iets kan sturen. heb hem al een paar dagen niet gesmst, maar nu heb ik wel zoiets van zal ik eens vragen of hij nog wel wat wil enz.

ja haha wij denken gewoon veelste ver door!
jongens denken er niet eens bij na dat wij het meteen raar vinden als jongens 2 uur later terugsmsen!

inderdaad, wij denken echt te ver door hahah.
ik heb sinds gisteren niet meer gesmst en ik heb zooo’n zin om mijn mobiel van boven te halen en hem te smsen, maar ik heb juist expres mijn mobiel boven laten liggen zodat ik niet kan smsen haha.

@OBSESSEDBYYOU; haha ja precies :stuck_out_tongue:

haha heel slim! :stuck_out_tongue:

@ladyprincess; ik heb ook expres mn mobiel boven liggen, heb hem sinds zondag ofzo niet meer gesmst. de enige smsjes die ik krijg zijn van mn ex xD