jongen denkt dat ik verliefd op hem ben...

Vorige week ging ik naar een feestje van een klasgenootje, hij had iedereen van mijn klas uitgenodigt en een paar vrienden. Maar de helft van de meisjes uit mijn klas gingen, ik ging er alleen heen omdat een vriendin echt smoor verliefd is op de beste vriend van de jongen die het feest gaf (hij heet trouwens Jamie). Hij had een dj ingehuurd en zijn grage helemaal als een disco ingericht. Ik liet me lekker gaan en danste met heel veel jongens. Jamie wilde met mij dansen dus ik ging met hem dansen, ondertussen was mijn vriendin trouwens aan het dansen met haar lover en op het eind van het feest hadden ze verkering. Maar ik ging dus gwn met hem dansen en hij vroeg of de dj een slownummer wilde opzetten. Ik slowde dus met hem en op het eind zoende hij mij, hij zoende best goed maar oke ik vind hem dus echt niet leuk, en ik heb al een vriendje en dat weet hij best. Maar nu zegt hij dus dat wij verkering met elkaar hebben terwijl dat helmaal niet zo is, ik liet toe dat hij me zoende maar ik zoen wellis vaker gewoon voor de lol (en ook op het feest dus), dat is tog niet zo raar? Maar hij denkt dat ik echt verliefd op hem ben nu. Ik wil voorzichtig zeggen dat het niet zo is, want hij wordt best vaak gepest en omdat ik best populair ben ze denken dat wij verkering hebben doen ze dat niet meer. Ik wil echt wel dat hij niet gepest wordt hoor maar niet tenkoste van mijn leven. Ik heb het ook tegen mijn vriendje verteld en hij vind dat ik gewoon niet had moeten zoenen met hem, maar ook dat Jamie niet gelijk hoeft te denken dat ik verliefd op hem ben. Wat moet ik nou tegen Jamie zeggen?

je hebt een vriendje maar je zoent wel voor de lol met die jamie? damn als ik jouw vriendje was had ik je allang gedumpt.

Jawel, dat is raar. Je gebruikt iemand gewoon even voor jouw pleziertje en dan verwacht je dat het geen gevolgen heeft. Nou, wel dus.

En waarom zoen je anderen als je een vriendje hebt? Ik snap mensen zoals jij niet. En je vriendje snap ik ook niet. Whatever.

wel als je een vriendje hebt :flushed:

ot: uhm tegen hem zeggen dat je niet met hem hebt dat je liever gewoon vrienden wil blijven(of wat je wilt) en hem duidelijk maken dat je een vriendje hebt :slightly_smiling_face:

slet :grinning_face_with_smiling_eyes:

Inderdeed.

O no, ik leg het ff beter uit oke
Ik heb pas een vriendje sinds eergister :smiling_face_with_three_hearts: daarvoor zoende ik altijd gwn voor de lol, maar gebruikte de jongens echt niet, ik liet mij eerder gebruiken want ik liet het altijd toe, ik begin nooit met zoenen als ik een jongen niet leuk vind, maar laat het wel altijd toe, maar nu ik een vriendje heb doe ik dit natuurlijk niet meer, ja dat is wel raar als ik het wel deed, dat vind ik gwn sleterig. Maar nu kwam die Jamie er gister pas mee dat wij verkering hadden, omdat hij denk jalours is op mijn vriendje. Toch wil ik hem niet kwetsen, want dat vind ik echt zielig.
snappen jullie het nu, tja als ik die vraag lees snap ik wel wat jullie dachten.

Als jij niet met al die jongens zou willen zoenen, zou je het niet moeten toelaten.
Jij bent de baas over jezelf hoor. Die jongens kunnen je niet dwingen hen te zoenen.

En ik denk dat je maar 'ns een goed gesprek moet aangaan met deze Jamie om hem even goed duidelijk te maken dat jullie geen relatie hebben en dat je met iemand anders hebt. Just to clear the air. En dat hoeft helemaal niet kwetsend te zijn als je het goed aanpakt.

Ik weet dat ik het niet zou moeten toelaten, maar ik weet gwn niet goed hoe ik moet laten merken dat ik het niet wil. En ja een goed gesprek dat lijkt mij ook het best alleen is het probleem dat in nooit goed weet wat ik moet zeggen.

Vertel die Jamie dat je hem echt niet leuk vind. Maar als je wil dat hij niet gepaest wordt moet je misschien een keertje voor hem opkomen.
Overigens zou ik dit soort dingen, met een andere jongen zoenen als je een vriendje hebt, niet meer doen.

Idd slet.

Is toch echt sletterig… Je bent gewoon makkelijk.
Hoe oud ben je eigenlijk? Iedereen mag jou betasten en achteraf ga je zeiken dat je het niet wilt. Volgens mij is jouw gedrag gewoon niks veranderd en nu lijkt die Jamie de bad guy, maar jij wou het stiekem gewoon zelf ook…

inderdaad

Ik snap waarom je zo populair bent (bij de jongens dan he).

Wat wil je nu dat wij doen? Jij hebt het voor je zelf gewoon verpest, dat kunnen wìj nu niet voor je terug draaien. Zo normaal is het niet op met elke jongen die je tegenkomt te zoenen en de manier waarop jij dat gedaan hebt is gewoon fout, daar kunnen wij niets meer aan veranderen.

oké, oké ik was! een slet, nou goed? maar ik vraag helemaal niet of ik nou een slet ben of niet, maar wat ik tegen Jamie moet zeggen. en ik zoen niet met andere jongens nu ik een vriendje heb (mischien ietsje beter lezen voor de volgende keer voor je iemand gelijk een slet noemt).
o, ja in het begin kon je niet lezen dat ik niet zoen terwijl ik een vriendje heb dus daarvan snap ik de reacties wel.

1. Ik ben niet verliefd op jou
    2. Jamie is een awesome name

maar je zoende wel terwijl je een vriendje had? weliswaar 1 dag, maartoch.
Dus wat nou beter lezen? lees je eerste post zelf eens goed door. WHAHAHA

het feest was nu twee weken geleden (zaterdag), toen zoende ik met jamie. Ik heb verkering sinds woensdag, Jamie zei donderdag dat wij verkering hadden. dussss nix 1 dag zoenen met een ander.