Jongen boos om tindermatch met andere jongen

Hey allemaal,

Ik was een paar dagen geleden aan het praten via tinder met een jongen. We hadden een leuk gesprek en gingen op Whatsapp verder praten.

Een paar dagen later is hij uit het niets boos op mij omdat ik een tinder match heb met een vriend van hem en daar ook een lang gesprek mee heb gevoerd. Ik weet niet welke jongen dat is en wie zijn vrienden zijn. Ook heb ik verteld dat ik af en toe afspreek met andere jongens. Nu vind hij me daardoor niet leuk meer en voelt zig voor de gek gehouden. Hij zegt nu dat ik verslaafd ben aan de aandacht van andere jongens en dat ik zijn nummer moet verwijderen. Vinden jullie ook dat hij raar reageert?

Ook zegt hij dat hij me wanhopig vind omdat ik met andere jongens praat via tinder en ook soms met ze afspreek of vraag of ze willen afspreken. Vinden jullie dat wanhopig?

Ik vond de jongen best wel leuk en snap niet dat hij uit het niets zo boos is. Ik heb mijn tinder verwijderd voor hem. Ook heb ik het gesprek met hem gestopt omdat hij niet meer wou praten. Ik begrijp niet waarom hij zo boos kan doen om zo iets kleins snappen jullie dat? Hoe zou jij hiermee omgaan? En wat zou je tegen hem zeggen?

Ik twijfel of ik tinder weer ga downloaden. Omdat ik me soms wel eenzaam voel wil ik het wel weer gaan downloaden. Ook omdat ik op zoek ben naar een leuke vriend. Zouden jullie weer op tinder gaan?

Alvast bedankt voor het lezen.

Vind zulke types al gauw een beetje “toxic” klinken. Je zit beide op Tinder en komt enorm veel mensen tegen, logisch dat je meer dan 1 match en 1 gesprek hebt. Ik vind het niet vreemd dat je meerdere gesprekken hebt gevoerd en kennelijk met een vriend van hem. Je wilt mensen leren kennen en hoe kan dat anders?

Het is een ander verhaal als jullie al meer de serieuze kant op aan het gaan waren en je tijdens nog via Tinder met anderen sprak. Dan kan ik wel begrijpen dat dat niet chill is, maar dat kan ik biet helemaal uit je bericht opmaken.

Hoe dan ook, ik zou hem lekker vergeten en doen waar je jezelf goed bij voelt. Als jij Tinder weer wil downloaden, lekker doen.

1 like

Euh nee, dat is niet raar, dat heet daten

1 like

Ik zou schijt hebben, ik date niet met zulke sneue types.