Jongen blijven date of niet?

Hi iedereen! Sinds een tijdje date ik een jongen.
We hebben het enorm gezellig en het klikt enorm leuk tijdens de dates alleen zodra de date voorbij is en we afhankelijk zijn van sociale media om contact met elkaar te hebben is het een heel ander persoon.

Hij negeert mijn berichten voor enkele uren, dit gebeurt vrijwel elke dag maar hij kan wel mijn openbare berichten bekijken die ik op social media post.
Ik vind dit enorm storend en frustrerend! Het kom over alsof hij totaal geen interesse in mij heeft.
Op sommige momenten is hij heel geïnteresseerd en is het contact op social media goed en kunnen we zo uren praten, alleen dit is vaak niet het geval.
De gesprekken zijn dus regelmatig aan de oppervlakkige kant omdat hij zo enorm weinig reageert en me vooral negeert.

Ik vind het zo raar dat we zo enorm leuk klikken als we samen zijn maar op social media niet.
Ik kan heel erg dingen overthinking en begin te merken dat ik hier de hele dag mee zit als dit gebeurd.

Ik heb hem hier dus op aangesproken alleen dit negeert hij dus inmiddels al 8 uur lang, terwijl ik zie dat hij online is.

Mijn vrienden zeggen afkappen omdat hij mijn hoofd gek maakt maar ik vind het dan zo zonde gezien het wel leuk klikt als we samen zijn en ik wel gevoelens heb ontwikkeld, hij zegt soms wel dat dit wederzijds is door te zeggen dat hij mij “het perfecte meisje” vind en dat hij mij wel ziet zitten.
Maar als ik vraag van waar ben je op uit zegt hij “we zien wel” ik ben dus ook bang dat ik mij gebruikt voor seks?

hey! Wat vervelend zeg. Als ik jou was zou ik het eens aankaarten als jullie aan het afspreken zijn en niet via de app doen. Dan krijg je gelijk reactie en negeert hij je niet. Als je dan nog een vaag antwoord krijgt zou ik het sowieso zeggen dat dit je erg stoort. Als hij hier niks mee doet en je blijft het vervelend vinden zou ik er niet langer meer aandacht aan besteden. Hebben jullie al seks gehad?

Niet iedereen houdt van appen. Ik heb vaker verhalen gehoord dat dates niet meteen terug appen of hele verhalen appen. Dit was mijn vriend in het begin ook niet. Ik denk zolang jullie in het echt goed klikken, is het prima

Ik vind dat het niet ok is als je vriend niet snel reageerd, kaart het aan en neem beslissingen op wat jij fijn vind. Hij kan wel die posts kijken maar niet jou appen, ik haat dat zo erg. Mensen die laat reageren op app enzo mag best maar die mensen zijn gewoon meer op hun telefoon dan jij zelf. Kaart het aan, en als hij niet veranderd ja overweeg dan om misschien hem te dumpen of te accepteren.