jongen blijft praten over seks?

heey meiden,
ik zit enorm te twijfelen over seks te hebben met een jongen die ik leuk vind.
ik ken hem zo 3 maanden. we chatten en pingen bijna elke dag.
we hebben tot nu toe alleen maar 1 date gehad, maar sinds de eerste date doet hij een beetje vreemd… hij blijft me maar vragen stellen over mijn seksleven, fantasieën en of ik lekker kan zoenen. nu vraagt hij die dingen elke keer als we chatten! en als ik geen zin heb om erover te praten zegt hij dat ik enorm saai ben en onzeker :frowning:
ik kan er niks aan doen, ik ben nog maagd en 15 jaar. ik heb maar 1 vriendje gehad vorig jaar maar dat ging uit omdat hij vreemd ging. dus ik praat niet zo graag over seks dingen…
goed maar verder… hij wilt me nog een keer zien en me zoenen Enzo, maar ik durf niet meer omdat ik vorige maand ons 2e date moest afzeggen omdat ik naar een kraamvisite moest gaan, toen werd hij egt boos! helemaal uitschelden Enzo.
en dan nog een probleem hij wilt geen relatie met mij, maar wel seks met me hebben. nu ik dit zo terug lees klinkt het eigenlijk stom, maar ik vind hem leuk en ik zou wel met hem naar bed willen maar ik denk dat hij mij alleen wilt voor de seks…
wat denken jullie? (owja ik hij ook 15)

p.s. nog vergeten bij te zetten: is het normaal als een jongen tegen je zegt hoe vaak hij seks heeft gehad?:face_with_raised_eyebrow: hij zei een keer tegen mij uit het niets dat hij het 152 keer heeft gedaan :anguished:? IK SCHROK ME DOOD! zoiets zeg je toch niet tegen maagd??

Deze jongen is een typisch gevalletje van lekker dumpen die hap. Je kunt veel beter je eerste keer seks hebben met een jongen die ook echt om jou geeft!

DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN DUMPEN!!!

je wil toch geen jongen die jou alleen maar wil om seks mee te hebben? je wil toch een jongen die om jou geeft en je blij maakt en gezellig met je kan praten en dat seks pas komt wanneer jullie er beide voor klaar zijn, dat moet vanzelf gaan, dat moet een jongen niet vragen/aandringen

WEG ERMEE :slightly_smiling_face:

Blijf daar alsjeblieft bij uit de buurt lieverd, hier krijg je zo’n spijt van! Misschien is het eventjes moeilijk, maar probeer het contact zo goed mogelijk te verbreken.

Ik denk trouwens dat hij lang niet zoveel seks heeft gehad, hij komt op mij heel kinderachtig over en daar vind ik hem ook wel een beetje jong voor. Hij probeert stoer te doen, maar ik denk dat als je daadwerkelijk seks met hem zou hebben (niet doen dus!) het enorm tegen valt.

Volgens mij voel je zelf ook al wel een beetje aan dat wanneer je zegt dat je geen seks met hem wilt, maar een echte relatie, dat hij je dan laat vallen. Zo’n jongen is het dan toch niet waard? Seks moet voortkomen uit oprechte gevoelens voor elkaar, vooral op jouw leeftijd en als je nog maagd bent. Hij is het echt niet waard, meis.

Ik snap echt niet dat je zelf niet doorhebt dat ie niet deugt?? DUMPEN!

Hij praat alleen maar over seks, scheld je uit, wilt geen relatie met je maar wel seks. Dumpen dus. Ik weet zeker dat je achteraf spijt gaat krijgen als je dit doet, en dan heb je je maagdelijkheid aan zo’n klootzak verloren. Niet doen dus.

liefde maakt blind

Dumpen!!! Zoals je zelf al zegt, hij is alleen maar uit op seks.

hij is jou niet waard.

dank je wel allemaal!
ja, het contact probeer ik je verminderen.
de vorige keer dat ik dat probeerde zei hij dat ik gewoon jongens niet vertrouw en daardoor nooit een vriendje zou krijgen… hij heeft later over dat sorry gezegd maar ik weet zeker dat hij dat weer zou doen.
maar ik weet dat ik gewoon beter verdien dan hij!
bedankt allemaal voor jullie reactie! ik moest gewoon van andere ff horen of ik me niet aanstel of gewoon moet dumpen.
ik zal het vandaag tegen hem zeggen :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

Wtf? Valt hier zelfs nog over te discussiëren?

nou niet egt, het was niet egt bedoeld voor een discussie ofzo. meer om tips te vragen enzo,

wow, als je dit nog niet doorhebt moet je nog een boel leren! hoop dat er een beschermengeltje op jouw schouder zit…

maar; DUMPEN! hij wil overoveroverduidelijk alleen seks met je, verder niets. je gaat er dan ook maar gekwetst uitkomen en met zo’n iemand wil je niet je eerste keer beleven, echt waar. bovendien komt ie echt over als een creep, boos worden omdat je niet kunt daten, superveel over seks praten en jou ook pushen daarover te praten en ook dingen met hem te doen die je misschien niet eens wilt. duidelijk toch…

Nou ja, zoals de meeste wel zeggen is dit wel heel erg duidelijk. Hij heeft het zelfs zelf al gezegt: Het gaan om de seks. Met deze jongen heb je geen toekomst als je een relatie wilt. Ik zou lekker verder zoeken.

wat een loser. afkappen dus.