Jongen bezet: hoe sta jij er tegenover?

Hee hee,

Ik vroeg me af hoe jullie er tegenover staan als een jongen al bezet heeft. Stel: je hebt iemand ontmoet, vindt diegene wel leuk en komt er dan achter dat hij al een vriendin heeft. Wat doe je dan?
Ik zelf heb dan meteen zoiets van: ‘nee, dit wordt het niet’, vind dat ik niet mag kloten met andermans relaties. Maar vriendinnen van mij hebben juist zoiets van: ‘hee, je kunt gewoon met hem gaan praten, en als hij jou uiteidenlijk leuker vindt dan zijn vriendinnetje dan is dat niet jouw schuld toch?’. En dan hebben we natuurlijk nog het motto ‘alles kan kapot’.

Hoe denken jullie hier over?

Liefs

‘Nee dit wordt het niet.’

Nee ik zou dan gelijk zoiets hebben van: dat gaat 'm niet worden.
Alhoewel ik 1x heb gezoend met een jongen die een vriendin had maar dat vond ik ook wel echt rot.

Gewoon vanaf blijven, je kunt best vrienden zijn. En misschien een lichte obsessie voor die persoon hebben, maar houdt in je achterhoofd dat het gewoon niet kan. “Alles kan kapot” is echt het meest pessimistische motto dat ik ooit heb gehoord.

Ik heb een gemixte mening hierover.

ja, dat vind ik zelf dus ook. (: met een jongen zoenen die al een vriendin heeft zou ik ook niet doen trouwens, dan zou ik misschien wel ‘die bitch’ zijn die alles kapot maakt. zou ik echt vreselijk vinden…

Quoten is hipster QQ.
Ben het wel met je eens c:

Nee, ik zou zelf niet willen dat dit mij overkomt.

Als ik 'm echt leuk vind, dan word ik vrienden met hem. En dan maak ik GEEN moves. En dan wacht ik tot het uitgaat :'D (echt zonder ingrijpen)

Nee afblijven. Misschien als jullie echt echt echt een super klik hebben (en niet gewoon, goh hij is wel leuk) en je weet dat het tussen hem en zn vriendin al moeilijk gaat. Maar zelfs dan…

‘Don’t’’

gemixte mening. 'k wil ook niet de bitch zijn die een relatie verpest. maar kheb 1x met m’n ex gekust toen hij een ander meisje had, maar dat bleef dan tussen mij en m’n ex en het was op een festival dus… (:

ik hou van jouw nickname. :grin:
maar ja, soms gebeuren er inderdaad wel een zulke dingen. heb het zelf bijjjjna gehad op vakantie. heb 'm toch nog afgewezen *trots*