Hallo,
Om te beginnen: ja, ik ben een jongen. En ja, ik weet dat ik eigenlijk niet mag posten op dit forum maar badass als ik ben heb ik het toch gedaan. Uit het topic ‘jongens op girlscene’ bleek al dat niet iedereen hier een probleem mee heeft
Ik heb nu al bijna 3 jaar een relatie met een echt engeltje We amuseren ons goed samen, doen vaak leuke en lieve dingen voor elkaar en alles loopt perfect
De laatste tijd heeft mijn meisje echter een probleem. Ze is op lichamelijk vlak volledig dichtgeslagen. Hierbij gaat het mij eigenlijk helemaal niet om seks, dat vind ik niet zo’n probleem.
Minder leuk vind ik al de rest dat weggevallen is. Elkaar knuffelen, masseren, tekening maken op elkaars buik, innig kussen, … Voor mij lijkt de relatie zo leeg zonder al die dingen Als ik nu een kus wil, moet ik tot bij haar komen en haar een kus geven, één terugkrijgen is niet aan de orde. Hetzelfde voor een knuffel, soms houdt ze zelfs haar armen langs haar lichaam.
Ik heb haar erover aangesproken en ze weet dat ze geblokkeerd is maar ze weet niet hoe het komt. Ze weet ook niet hoe ze (of ik of we) het op kunnen lossen. Ze vroeg me om gewoon te wachten, maar na bijna 3 maand begin ik me zorgen te maken
Ik begrijp niet hoe het komt en gezien jongens zo slecht zijn in meisjes begrijpen kan ik alleen nog maar advies vragen aan meisjes…
Hebben jullie iets gelijkaardig al meegemaakt? Hoe komt het? Hoe is het opgelost geraakt?
Ik weet ook wel dat iedereen anders is, maar wie weet is het toch iets gelijkaardig?
Indien je een probleem hebt met jongens op dit forum, alsjeblief negeer mijn topic.
Als een moderator een probleem heeft met mijn post, verwijder dan maar, het is tegen de regels \
Marlijn