jongen begint heel raar te flowen

hey, ik snap iets even niet meer :blush:

Een jongen (Tim) had me toegevoegd op hyves, dus ik had geaccepteerd (ik ken hem veder niet) hij vroeg me msn en ik gaf het hem.
een paar dagen later begint hij een gesprek tegen me…
hij vroeg of ik mn hyves even wauw sturen en zag op een foto dat ik inkijk had
en zei dat ik sexy was.
en toen begon die een verhaal dat ik het moest laten showen enzo
en hij zegt ook telkens jij bent hot enzoo
en je inkijk lijd me af
en toen vroeg ik hoe oud die was
16 ofsoo
en toen vroeg die hoe oud ik was (13)
en hij vroeg telkens wanneer ik 14 zou worden
en toen vroeg ik die waar die woonden
(het bleek dat we maar ene halfuur van elkaar vandaan wonen)
en toen vroeg hij of ik een keertje lang wauw komen
en ik zei ’ ik ken je niet zo goed’

ik weet niet echt wat ik hier mee aanmoet
en ik heb sws al een vriendje en hij is vast niet blind dus zag dat wel op hyves en msn

alvast bedanktxx

‘‘Te flowen’’ XD wat is dat nou weer? :’)

Verwijder hem gewoon ofzo? En block hem van msn, als je niks van hem wil.

hmm… niet zo slim van je om je gegeven aan hem te geven?
ik zou hem blokkeren en verwijderen

En nooit meer je gegevens aan vreemde mensen geven!

Je hebt een vriend dus waarom voeg je een vreemde jongen toe? En dan begint hij over je inkijk, ik had hem dan meteen verwijderd. Nee natuurlijk ga je niet naar hem toe en verwijder je hem van msn. Dit kan je zelf toch ook wel verzinnen?

als ik het goed zeg… volgens mij sjansen/flirten… gok ik haha

Blokkeren en verwijderen. Dit heb ik ook al vaak gehad dat ze je zomaar toevoegen en op foto’s waar (een beetje) inkijk te zien is ze het alleen maar over hebben. Daarna willen ze cammen en dat je je shirtje omhoog doet, slaan ze op en zetten ze op internet (of niet), en daarna willen ze met je afspreken. Denken meer dan: Oh, leuk gezellig afspreken! Maar doen het alleen maar voor de seks.

Dit is niet bij alle jongens het geval, maar de meeste waarvan ik gehoord heb wel. En zo te horen, deze dus ook. Hij kent je niet eens.

Haha oké, bedankt, dat weet ik dan ook weer. xD

Gewoon verwijderen, je hebt al een vriendje en volgensmij heeft deze ‘Tim’ ook niet de beste bedoelingen.

Je moet ook geen foto’s op hyves zetten met inkijk… natuurlijk denken ze dan dat je één of andere slet bent.

Maar oké.

Ik vind het al raar dat je iemand die je niet kent op hyves toevoegd en dan ook nog meteen je msn geeft.
en wat je over die Tim verteld vind ik zowiezo niet positief, ik bedoel je bent aardig kansloos als je meisjes -met een vriendje, die aardig wat jonger zijn- op hyves&msn toevoegd en dan met je gaan praten.
Als ik jou was zou ik die Tim gewoon met rust laten, of van msn verwijderen.
Ik zou niet weten hoezo je met hem af zou willen spreken :S

Verwijderen en blokkeren. Zijn bedoeling is overduidelijk. Is dat wat jij wilt?

Ik was even vergeten dat ik deze fase ook heb gehad. Het enige contact wat ik had me tjongens was via msn. Pfff blij dat ik daaroverheen gegroeid ben.

Serieus, is dit zo moeilijk? Niet. Met. Hem. Afspreken.

Uhm, verwijderen? En heb je hem nou je adres gegeven? Of lees ik dat verkeerd?

Dit snap ik ook even niet? Hij had je toch al op hyves, waarom moet je hem dan nog sturen?
Ben ik nu de enige die dat niet logisch vind:’)

Maargoed, je advies had je al, en het was goed advies.