Jongen afspreken

Hallo ik heb gisteravond afgesproken met mijn crush en 3 vrienden van hem en 1 vriendin van mij, ik zou alles even uitleggen. We hadden al eerder afgesproken voor zaterdag maar hij wou niet meer omdat die ook een ander meisje beetje leuk vind enzo en dat zij anders verdrietig word als ze weet dat hij ook met mij afspreekt toen zei ik Oke is goed en toen opeens rond 8 uur kreeg ik een appje dat ik wel kan komen , best raar. Toen kwam ik met m’n vriendin het was best ongemakkelijk want ze gingen wiet roken en aan drugs enzo, wij gingen gewoon mee drinken. Die 3 vrienden wouden steeds rondje lopen maar mijn crush bleef bij ons, hij gaf z’n deken aan mij omdat ik het koud had en toen had hij het opeens heel heet deed hij z’n shirt uit , toen waren zijn vrienden wel weer terug en het enigste waar ik aan dacht was om hem te zoenen. Maar ik deed het niet omdat ik bang was om afgewezen te worden door dat gedoe met dat andere meisje, hij praatte wel steeds tegen me en hij liet mij zijn arm aanraken om te voelen hoe heet hij het had enzo, rond 12 uur gingen we weer weg omdat het verder best saai was, maar ik wil graag nog een keer met hem afspreken om het beter te doen maar hoe moet ik daar over beginnen/vragen?

''Hee, zullen we een keer samen met zijn tweeën iets gaan doen?

Copy, paste.

Inderdaad gewoon appen of hij een keer met je wil afspreken :slightly_smiling_face:

Heey Jennifer,

Ik moet eerlijk zeggen, als ik jou was zou ik hem niet je prioriteit maken.
Dat zeg ik omdat ik zelf nooit een tweede keus zou willen zijn. Ik lees namelijk in jouw verhaal dat hij ook nog een andere meid leuk vind.
Maar ja, wat doe je als hij echt een hottie is en jij hem mag aanraken op het moment dat hij geen shirt aan heeft? Ik zou zelf ook smelten, maar uit ervaring weet ik wel beter.
Ik zou wachten tot hij jou een bericht stuurt. Als hij dat wel doet, zou ik er vooral op ingaan. Wie houdt niet van een beetje avontuur. :hugs:
Maar als hij jou geen bericht stuurt, dan kan het betekenen dat jij geen prioriteit voor hem bent. Laat hem dan gewoon gaan. Het is leuker en prettiger als je een boy vind die alleen jou ziet en niet nog oog heeft voor anderen.
In dit geval: als je toch zou reageren, als hij niet eerst naar jou toekomt, kun je wanhopig overkomen. Je streelt hiermee zijn ego: Hij zal dan denken dat alle chickies achter hem aan komen en dat hij dus alle keus heeft.

Ik zou zeggen, doe het lekker rustig aan, en laat het z’n gangetje gaan, maar ga niks forseren.

succes

xx Ade