Jongen afgewezen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een paar dagen een jongen afgewezen, onder het mom van ‘ik ken je nog niet goed, we kunnen vaker afspreken’. Nu heb ik er goed over nagedacht, en ik wist dit eigenlijk al langer. Het is niet een jongen wat ik ooit leuk leuk zal gaan vinden. Dit heb ik vandaag aangegeven, met een uitleg erbij. Hij accepteerde het niet, en nu moet ik ‘opkankeren van hem’ ‘hij verdient beter’ ‘hij heeft zoveel meisjes afgezewen voor me’ ‘ik moet me bek houden’ en ga zo maar door. Ik snap zijn frustratie, ik had het eerder aan moeten geven. Dit durfde ik niet. Wat moet ik nu doen? Ik heb me excuses al aangeboden, maar die accepteert die niet. Moet ik het gewoon laten rusten, en hem voor eeuwig boos laten zijn? Ik voel me zo ontzettend schuldig.
Xx

Laat hem gewoon. Hij kan gewoon niet met afwijzing omgaan.

Hij wil dat jij je schuldig voelt, maar dat is helemaal niet nodig. Laat hem lekker in z’n eigen sop gaar koken. Beetje jou uitschelden, wat een lul :’)

Inderdaad, gewoon met rust laten en niet meer mee praten.

ooh girl calm aan hoor. Dit ligt waarschijnloijk helemaal niet aan jou maar aan zijn eigen ego omdat hi bekend staat als die boys die al die meisjes kan krijgen en nu jij dat ene meisje bentdat hem niet wilt is ie pissed omdat ie zn zin niet krijgt

Calm aan, als hij niet calmeerd is hij de moeite ook niet waard :kissing:

^Eens met de dames hierboven.
Je mocht toch aftasten en even afwachten voordat je hem een eerlijk antwoord gaf? Hij mag blij zijn dat je erover hebt nagedacht en dat je eerlijk met hem bent en niet bij hem zit uit medelijden. Hij reageert heel onvolwassen. Wees blij dat je niet met zo’n persoon zit, hij is niet bepaald een ‘lekker type’.

Helemaal geen aandacht meer geven, hij is het niet eens waard. Maar dan ook echt niet. Je bent niet verantwoordelijk voor zijn geluk.

Als hij echt gek op je was had hij die dingen niet gezegd, dus voel je niet schuldig hij wilt gewoon alle schuld op jou steken terwijl hij zelf ook niet goed bezig was.

Mijn afwijzingspercentage is 100%, dus ik snap de frustratie. De befaamde friendzone is natuurlijk niet erg een leuke plek om in gestopt te worden.

Maar klinkt niet echt als een intelligent persoon, als hij zo reageert. Meer als een straatjochie.