Jongen afgeschrikt?

Okee er is dus een jongen en ik ben er smoor op maar volgens mij heb ik het dus verpest door over enthousiast steeds een gesprek te beginnen op msn en overal op te reageren op hyves. en nu ben ik expres gestopt met Gesprekken beginnen en met overal op te reageren! Maar ik weet neit meer wat te doen! Moet ik em maar vergeten of is er nog een red middel :frowning: ik ben echt smoor op em!
HELP ME PLEAS!

xxxx

waarom die titel?

waarom heb je het verpest?

Ben je te makkelijk zijn ze je snel beu, ben je een uitdaging zullen ze er meestal veel aan doen om je te krijgen maar ben je te moeilijk dan geven ze het op.

je moet nooit achter een jongen aanzitten hij moet achterjou aankomen
en als je hem stalkt maak je zeker geen kans meer xd.

Ik snap je niet. Of ligt dat aan mij?

Praat in het echt met hem, dan kan je zien hoe hij op jou reageert: Is hij geïnteresseerd in je, of juist niet.

ik zou hem ook niet aanspreken meer op msn en ook niet op hyves reageren op alles, je schrikt hem daar echt mee af!
als hij je leuk vind dan zal hij uit zichzelf jou wel aanspreken :wink:

Ik snap je niet?

Dit.
En waar slaat de titel trouwens op? Je schrikt hem inderdaad af als je de hele tijd op hem gaat reageren @social network, en te enthousiaste gesprekken aangaat.

Ja, ik snap die titel ook niet. Wat heeft dit met zoenen enzo te maken? (’: Maar ja, inderdaad wat Daddledoo zegt…