Jonge afvallers?

Sorry, was allemaal niet mijn bedoeling, ik heb zelf nogal een rot gevoel over mijn gewicht door de rest in mijn dorp en klas, die zijn allemaal planken en zo zou ik ook willen zijn, maar daar moet ik jullie niet mee lastig vallen.

Ik! Heel herkenbaar (:

Ik wil denk ik wel.
Ik ben 13 jaar en heb een familie-buikje, ik ben gewoon plat en dun maar ik heb iets wat mijn hele familie heeft, een buikje. Hij is dan wel klein, en als ik een tijdje heel weinig heb gegeten is hij bijna weg, maar hij komt altijd maar weer terug :frowning_face:
En van die benen van jou? Puberteit, dat heb ik ook, ik heb nu hele dunne benen.

I’m in!

Ik post wel even een foto…

maar het moet wel gezond blijven he meiden! alleen als je echt een beetje overgewicht hebt want volgens mij is het niet nodig! vooral als je 12 bent!

ik doe wel mee!

En @Femke je kunt niet plaatselijk afvallen he! (was het maar waar) maar wel sporten! niet minder gaan eten! Wat is jullie gewicht lengte en leeftijd?

Jij doet ook echt in ieder afvaltopic mee he :’) ?

haha ja maar hoe meer hoe beter!

.

jij dikke benen? kom op.

Ik denk dat je je niet zo moet ‘aanstellen’, je hebt echt geen dikke benen…

haha als dat dikke benen zijn ben ik een olifant:rolleyes::roll_eyes:

jij hebt echt geen dikke benen hoor xD
maar ik wil wel meedoen, om gezonder te eten niet echt om af te vallen.
xxxx

Ik ben serieus jaloers op jou lichaam dus wees alsjeblieft niet zo kwetsend.

daaag.
sorry hoor; maar ik vind dit echt debiel gewoon. de afval-topics blijven maar komen hier.

1.JE HEBT GEEN DIKKE BENEN.
2.GA NIET AFVALLEN.

Mag dit topic dicht? ‘jonge afvallers’. straks zitten hier allemaal meisjes van 12, die jouw foto zien en zichzelf dan ook gelijk dik gaan vinden. Die gaan allemaal afvallen, en dat is ontzettend ongezond én helemaal niet nodig.
Dikke kans op een eetstoornis ook, zeker op zo’n leeftijd.

Ik kan me hier best wel kwaad om maken.

helemaal gelijk.

JE MAAKT MENSEN ONZEKER!!

Sluiten dit topic!

Was niet de bedoeling, maar hier is iedereen echt zo dun als wat, dus dan voel ik me altijd zo nja onzeker… Iedereen hier is echt ontiegelijk dun.