Jong eruitzien.

Ik moet hier even mijn verhaal kwijt :slightly_smiling_face:

Ik ben best onzeker en de laatste tijd is het alleen maar erger, ik zie er erg jong uit. Ik ben 13, dat is ook wel jong maar mensen denken dat ik serieus 10/11 ben. Ik word er echt gek van, laatst vroeg een meisje aan me ‘Wanneer ben jij eigenlijk jarig?’ Ik zeg 2 september, zegt ze ‘Werd je toen 11/12?’ Dus ze dacht gewoon dat ik 10 was. Ondanks dat ik klein ben draag ik best veel make-up, maar mensen denken altijd dat ik zo jong ben. Mijn vriendinnen schamen zich volgens mij echt voor mij, want de laatste tijd zeggen ze telkens ‘Ja je bent echt klein’ (ik ben maar 2 cm kleiner dan dat ene mens)… Iedereen doet serieus alsof die 10 jaar ouder is!

Nou dat was mijn verhaal… Ik vind het echt heel irritant :frowning_face:

Hoe groot ben je?

1.52 ofzo…

ik heb ook zo’n meisje in m’n klas, maar die is gewoon vet irritant omdat ze denkt dat ze onze ‘‘vriendin’’ is, nou niet dus! maare ben je qua hormonen ook nog ‘‘jong’’ of ben je ook nog niet zo ontwikkeld?

ik weet niet hoe je je kleedt, maar misschien anders kleden, je haar anders doen of zo.

Nou aardige vriendinnen!
Misschien kun je in ieder geval schoenen kopen met kleine hakjes eraan ofzo, dat scheelt net die 2 cm, verder kun je er door make-up ook jonger uitzien dan je al bent.

oh, das wel vervelend voor je.
zelf ben ik 15 en ik ben maar 1.54 meter, en dat is klein ja!
ik draag ook niet heel veel make-up, maar mensen schatten me vaak 13/14. ik vind dat niet zo erg. misschien als je het zelf minder erg vind, dat je er dan beter mee kunt leven. en dat ene mens dat maar 2 cm groter is dan jij vind ik wel een beetje raar.
geen idee of je hier wat aan hebt, maar sterkte ermee!

Gewoon jezelf blijven, je hoeft er heus niet oud uit te zien hoor. Later wanneer je een vrouw bent, wil je er juist jonger uitzien ;p

Ik kleed me zeker niet kinderlijk, ik kijk juist vaak naar sites zoals lookbook en mijn zus is erg modieus dus die helpt me ook wel eens.

Zorg je gewoon dat je door je kleding al volwassener en langer lijkt. Gedraag je ook gewoon al wat volwassener. Wie weet helpt het. Maar eigenlijk moet je je niet nu al druk maken over ouder zijn. Geniet nog even van je jonge leeftijd, voor je het weet ben je echt volwassen en moet je dat de rest van je leven zijn. Wel vervelend dat je vriendinnen zo doen. Zeg er gewoon wat van tegen ze. Misschien helpt dat wel, en voel jij je dan ook wat zekerder.

ik bekijk het dan maar van de andere kant: later als je een omaatje bent schatten ze je misschien ook wel jonger in :grinning:

okee dat sloeg nergens op…

Ik ben 15 en ik lijk ook 12 dat is dus echt kut haha.

Aww, nouja, 2 jaar jonger schatten is niet heel veel. Het lijkt nu wel zo, maar dat valt heel erg mee. Een vriendin van me is bijna 21 en wordt nog eigenlijk altijd om haar ID gevraagd als ze bier koopt (ik ook nog soms, en ben 22!). Een andere kennis van me is 35, en werd laatst om zijn ID gevraagd toen hij whiskey kocht!
Het is niet het einde van de wereld, en sowieso, je bent pas 13, ik zag er toen ook nog uit als een jonkie. Je gaat binnenkort puberen, en dan verandert alles mee, inclusief dus hoe oud je eruit ziet. Je moet gewoon niet te erg proberen, dan lijk je (imo) juist jonger.

ik ben 21 en mensen denken ook dat ik 18 19 ben…

tsja dat trekt wel bij vind het niet zo heel erg ben ook klein draag gewoon normaal make up meestal als je kleiner ben word je kleiner geschat je kan ook iets aan bv je haar doen lang haar doet meestal jonger lijke dus misschien wat korter

Ik ben 20 en sommige mensen denken dat ik 15 ben …
Ik ben 1.59m

Maar je kan je idd wel iets ouder gaan kleden als je wilt. Ik zelf kies het liefst niet voor zo oud haha, ik word daarom zo jong geschat XD

Daar moest ik dus heel hard om lachen XD

Ik ben 15 en word op foto’s ouder geschat, maar in RL altijd 13 -.-

Ik werd ook altijd jonger geschat. Vorig jaar hoorde ik eens dat ik 12 leek (!!!) terwijl ik 16 ben. En nu vindt iedereen dat ik echt op een 17jarige lijk. right …

Ik ben 18, maar door mijn lengte van 1.58 m, word ik geschat als een 16 jarige.

Haha idd, als je straks 30/40 bent ben je er blij mee C: