Joints stinken??

Weten jullie soms hoelang de stank van joints blijft hangen in je kleren enzo? of hoe ik het beter en sneller kan wegkrijgen.
En hoe ik ze kan bewaren zonder dat je het erg ruikt?
Dankjeweel!
X

Stop ze in de wasmachine en de stank is weg.

Waarom wil je kleding bewaren met stinklucht?

Zodat mijn ouders het niet merken? Is het na een uur buiten weg?

als je stoer genoeg bent voor een joint ben je stoer genoeg om het aan je ouders te vertellen

sorry je vroeg niet om mijn mening

^Zo denk 'k er ook over.

En nee, ik denk dat die stank een hele dag kan blijven hangen, als het echt in je kleding zit.

Wt is er stoer genoeg aan? K mag zelf bepalen wanneer ik iets wil proberen voor 1x . Het leven is te kort om je aan de regeltjes die god heeft gemaakt te houden. Geen discussie. Mijn mening.

Voor 1 x :’)? Dan is dit topic overbodig.
slotje dan.

tsss het leven is misschien wel kort maar door jointjes of dergelijke te gebruiken maak jij het leven korter ;0

Hahaha. Echt toen ik de titel las wist ik al dat je dit kon verwachten…

Maar als antwoord op je vraag: meestal krijg je die dingen in een plastic zakje. Als je daar nog een zakje omheen doet valt het meestal mee met de stank… Ookal blijft het wel vaak hangen in je tas.
Het blijft net zo erg in je kleding zitten als sigaretten rook. Dus doe geen sjaal om :slightly_smiling_face:

ik zou na het roken ook niet meteen naar huis gaan, want als je ouders het wel niet ruiken zien ze het wel XD

Inderdaad, zoals hierboven al is gezegd: als je zo ‘stoer’ bent om het (ook al is het maar voor 1 keer, het is toch 1 keer) te doen, wees dan ook zo stoer om het aan je ouders te vertellen. Wat zullen die trots zijn.

Oké. Dankjewel. Bij sigarettenrook is het meestal zo weg als ik fiets enzo. Dus dat zal wel meevallen. THX!

Door te drinken maak je het leven nog korter.

hoezo zou ze 't meteen d’r ouders moeten vertellen, je weet toch niet watvoor ouders ze heeft?
mijn ouders weten 't wel, en kunnen er mee leven zolang ik niet verslaafd raak,
maar misschien krijgt zij 5 jaar huisarrest

hoezo zou ze 't meteen d’r ouders moeten vertellen, je weet toch niet watvoor ouders ze heeft?
mijn ouders weten 't wel, en kunnen er mee leven zolang ik niet verslaafd raak,
maar misschien krijgt zij 5 jaar huisarrest

Als je zelf regelmatig rookt, ruik je het wel minder. Want ik stink voor mij gevoel ook niet naar rook, maar als ik bij een niet- roker thuis kom, valt dat toch tegen…
Ik ga niet tegen je zeggen dat het onverstandig is, zul je zelf vast heel goed weten…

maar toch heeft een joint een sterkere geur dan een sigarettengeur, het valt ook veel meer op omdat je vaker een sigarettengeur ruikt dan de geur van een joint, volgens mij blijft 't wel eventjes hangen

blijft volgens mij net zo sterk hangen als gewone sigarettenrook.

ik blow zelf niet, maar meestal krijg je toch zo’n buisje erbij met dopje erop…

nou eh, mooi niet dus :stuck_out_tongue:. een vriendin die dat af en toe doet, haar hele tas ruikt er altijd naar. riuk je van een meter afstand.

dus als je hem wou gaan roken, niet in je tas doen, dat blijft eerrug lang hangen.

verder ruik je het niet zo heel erg meer na een uurtje. (en er is niks mee met proberen, eris alleen commentaar op dat et stiekem moet, en alles moet verbergen enz.)

maar als je het echt wilt proberen denk dan niet dat je weer gelijk naar huis kan omdat de lucht uit je kleren is, je bent dan toch nog helemaal stoned, dus wachten moet je toch.