John Frieda sheer blonde, go blonder..

Heeft toevallig iemand dit al gebruikt en heeft toevallig iemand van jullie een idee hoe het eruit komt te zien? Of je uitgroei krijgt en zo…
alvast bedankt:)

Een collega van mij heeft het gebruikt, het is teveel doorgeslagen en is nu een beetje groenig uitgeslagen… Verder werd het enormmmm droog, vooral haar punten zijn echt een drama, gelukkig wilt ze het korter hebben, maar een echte aanrader is het niet

Bedoel je de shampoo? Ik wilde die namelijk laatst ook proberen maar hij is best prijzig dus ik heb het toch nog even gelaten.

ik heb de conditioner, die werkt opzich wel goed

Of bedoel je die spray? Die heb ik namelijk en ik heb hem een tijdje gebruikt en ik zag wel dat het lichter was. Maar ik ben ondertussen gestopt aangezien de kapper mijn haar vorige keer echt waaaay too blond heeft geverfd haha!

Die shampoo werkt niet echt, of tenminste…hij licht langzaam op dus valt het niet zo op. Maar die pray werkt héél goed. Mijn haar is echt lichter geworden en veel mensen vragen of ik het gekleurd heb. M’n haar is er verder niet heel droog van geworden, dus kan die pray is wel een aanrader. Nu ben ik wel even gestopt die spray te gebruiken of het wordt té licht.

ik heb de spray , en hij werkt supergoed haha, mooie kleur heb ik ervan gekregen =) alleen mijn haar is nu best wel dood, maar maakt niet uit want ik heb clip in extensions dus zie je het zowiezo niet, en binnenkort gwn ff kapper.

Oh, maar zit er dan amoniak in? :wink:

wel fijn dat iemand het al geprobeerd heeft:)

Oke dan ga ik de spray ook uitproberen! Weet iemand hoe duur die is?

ik gebruik zowel de shampoo als de spray, en zijn al mensen die aan me gevraagd hebben of ik mijn haar soms blonder geverfd heb :slightly_smiling_face: En dat terwijl ik ook nog regelmatig met gewone shampoo was en niet altijd die spray erin doe! Spray en shampoo zijn volgens mij beide negen euro per stuk

ik heb de shampoo en conditioner nog maar 1 keer gebruikt, maar je ziet wel dat het lichter word. het was toen een keer in de aanbieding 2voor1 dus dacht probeer ik het een keer.

Voor de mensen die het te duur vinden, bij de op=op heb je 2 voor 10 euro, weet alleen niet of sheer blonde, go blonder erbij zit…

Volgens mij moet er wel iets van peroxide in dat spul zitten. Liever een keer mijn haren blonderen op een manier dat het gecontroleerd gebeurt, dan 3 keer per week mn haar wassen met bleek :’)

ik verf al heel lang mijn haar blond .
highlights tot kort hiervoor .
nu gebruik ik de shampoo, conditioner en spray .
iedereen vroeg wow heb je je haar geverfd enzo .
het werkt echt heel goed .
en ik heb niet echt het idee dat het dood gaat ofzo .
maar sws een aanrader .

btw; als je lid wordt van de john frieda elite club ofzo krijg je ook allemaal gratis producten ! daar kreeg ik ook zo’n verfsetje en blondspray . en je krijgt speciaal advies dus daar zou ik ook lid van worden !

je haar gaat hier zeker niet dood van, mijn haar werd juist super zacht

ohh goede tip! :grinning: ik ga me nu meteen aanmelden!

mhh de site van john frieda wil bij mij op de een of andere manier niet openen! nog iemand last van?

Ja, is gewoon blondespray.
Op de achterkant zie je ook gewoon staan dat er waterstofperoxide in zit.
Alleen is deze spray veel zachter!
Ik heb hem nu 2 keer gebruikt en zie heeeel duidelijk resultaat en mijn haar voelt helemaal niet droog, wat bij andere sprays weleens kan gebeuren als je het er net ingespoten hebt.

Weet dus niet wat voor een bestanddelen ze nog meer gebruikt hebben, maar ik vind het wel erg fijn spul.