Johan Cruijff, de legendarische nr 14, is overleden.

Lieve dames,

Op 68 jarige leeftijd is de voetballegende Johan Cruijff overleden aan de gevolgen van longkanker. Hij is trainer geweest bij o.a Ajax en FC Barcelona.

Graag als er nog eerbetoonberichtjes zijn, kun je dat hier posten. Omdat hij een voetballegende is, vind ik een topic gewijd aan hem zeker gepast.

Er zullen meiden zijn die hem zeker kennen, maar misschien de generatie na mij wellicht wat vaag.

6+8= 14.

Rest in peace.

Ik vind het heel erg. Hij was een legende. Rust in vrede.

Ik had helemaal niet door dat het zo slecht met hem ging, laatst had hij nog gezegd dat het juist goed ging met hem, kwam echt heel onverwachts voor mij. Gelukkig heeft hij nu rust!

Ik dacht ook inderdaad dat het wat beter ging. Verschrikkelijk dit :frowning_face:. Ook nog zo jong. Gelukkig hoeft hij nu niet meer verder te lijden.

Ik vind het echt heel, heel erg.

Als je zijn foto’s ziet met Max Verstappen, zie je dat zijn gezicht echt is veranderd door de medicatie. Heel wrang dit, is behalve een geniaal voetballer ook een buitengewoon mens geweest.

^Ja hij zag er heel anders uit op recente foto’s… Rotziekte.

Ik hoorde het vorige week donderdag avond en ik was echt in shock… Hij is een legende en hij wordt zeker niet vergeten. Rest in peace #14!

ik las het nieuws terwijl ik op een begrafenis was

helaas.

maar wel blij dat hij nederland barca en ajax heeft geholpen verder te komen inhet moderne voetbal

Ik vind het erg dat hij zo vroeg al weg is. Zoals Estranged al zegt, rotziekte. Haalt mensen veel te vroeg en ellendig weg.

Ik was echt geschocked toen ik hoorde dat Cruijf was overleden, Hij was de voetbal legende van Nederland, en dat zal hij altijd blijven. R.I.P Johan Cruijf

Ik was ook wel even verbaasd, en ik vind het ook wel erg. Alleen al die aandacht die er voor is op tv, wow. De 2/3 dagen erna kon je bijna geen enkel programma op npo 1,2 of 3 zien waar er niet over hem gepraat werd.

Ik schrok echt toen ik het hoorde op de radio. Hij heeft ook heel veel gedaan voor de jeugd, en zijn club. Hij was een goede man.