joggingbroek combineren

Hallo meiden!
Ik word binnenkort geopereerd aan mijn knie en als ik uit het ziekenhuis kom kan ik geen strakke broeken/leggings aan… Met andere woorden ik moet 2 weken lang joggingbroeken gaan dragen. Op zich geen probleem, maar ik weet echt niet hoe ik die dingen leuk moet combineren :S
Ik heb zo’n soort model maar dan in het zwart met een fel donker blauw touwtje. http://demandware.edgesui…7432_001_ProductLarge.jpg
suggesties?

Een gewoon wit shirtje zou wel kunnen. :slightly_smiling_face:

Gewoon met een tshirtje erop zou ik zeggen <_<

Een leuk t-shirtje met een printje ofzo?

jurkjes met blote benen dan? en rokjes?
deed ik toen ik mn elleboog gebroken had, en een broek niet dichtkreeg en een panty niet aan rolling

Een strak shirtje.

Je kunt ze erg leuk combineren, gewoon sportief. Ik heb ze in een Zara collectie van enkele maanden geleden gezien en dan gecombineerd met een stoere militairy look (dus zwart, legergroen, leer etc.)

strak shirtje met leuk vest ofzo… Dat doe ik altijdals ik mn jogging breok aan heb

Gewoon een wit shirtje. Maar je kan ook een paar jeans kopen die niet strak om je benen zit, maar iets wijder? Of mag dat ook niet? :flushed:

• Een basisshirt met een hempje eronder in een andere kleur
  • Een grofgebreid vest
  • Een oversized slobbertrui
  • een zwart truitje met grote sjaal en spijkerjackie.
  • Een bandshirt of iets anders met een printje

Eigenlijk kun je best veel combi’s maken met een zwarte joggingbroek…

met een bloesje ofzo, en een vestje misschien. ik weet niet wat voor stijl je hebt, maar misschien wordt het met een t-shirt wel een beetje sporty.

Dat vind ik wel een mooie joggingsboek! Ik ben niet zo fan van de combinatie joggingbroek-sneakers-shirtje, maar ze zijn wel leuk te combineren. Zo vind ik het heel leuk:

http://i55.tinypic.com/29dtt2w.jpg

geen oversizede, wijde shirtjes/truien. Want dan kom je heel erg lomp en slonzig over (denk ik, sommige kunnen het misschien wel hebben).
Gewoon een mooi strak gekleurd hempje staat er wel mooi boven.

Een zwart truitje of een kleuren topje, en voor de trendzetters : put heels under it.

Dat vind ik een leuke outfit (:

kanten topje misschien? eigenlijk geen idee of dat leuk staat maargoed, valt te proberen haha

Naar gym draag ik altijd hoge nike schoenen met hoog bedoel ik net iets hoger dan je enkel,
xoxo

een lange cardigan, rood ofzo.en dan een simpel shirtje eronder. dat plaatje met die blazer vind ik ook tof.

Kun je geen maxi rok dragen? Staat super en zit ook nog eens heel lekker :slightly_smiling_face:

Toen ik aan m’n knie werd geopereerd heb ik twee weken alleen jurkjes en panty’s gedragen, dat kreeg ik nog wel aan. Maar ik zou het gewoon simpel combineren, shirtje, vestje. Ik bedoel, mensen snappen heus wel dat je er niet op je meest fashionable bij kan lopen.