Joggen in de winter

Hallo meiden!

Wat vinden jullie nou van joggen in de winter?

Ik en een vriendin willen morgen gaan joggen. Écht voor het eerst.
We hebben (nog) geen jogging work-out kleren gekocht. Wat zouden jullie uit je kast trekken? Uiteraard heb je geen thermo ondergoed of iets, want je zit in onze positie hé! :cold_sweat: .

Nou, als je zin hebt, laat een berichtje achter.
Of anders, fijne avond!.

:roll_eyes:

Haha, joggen in de winter =P
lijkt mij niet echt prettig met de sneeuw die er nu ligt! veel succes morgen :angel:

Ik denk een legging + joggingsbroek + hemd + tshirt + trui/jas…
En joggen in winter/sneeuw is geen goed idee…

^dat hierboven
en dan nog 2 truien ofzo overheen xD

Joggen in de sneeuw, terwijl het spek glad is… Wacht gewoon nog 2 weekjes, veel verschil zal het in gewicht/conditie/ lichaaamsbouw niet uit maken of je 2 weekjes later begint

Ik doe meestal

• een lange joggingsbroek
  • sportsokken
  • een onderbroek uiteraard
  • sportbh
  • topje
  • trui
  • een regenvestje voor tegen de sneeuw of regen
  • handschoenen en een muts

Moet voldoende zijn :stuck_out_tongue: ik heb het nooit koud zo, pas wel op voor de gladde stukken op de baan! :grinning:

Ik zou wel oppassen dat je niet uitglijd, met die sneeuw enzo.

ik zou echt heeeeeeeeeeeeel erg uitkijken,
ik liep vrijdag gewoon, ben gevallen
nu enkel gebroken…

iedereen zegt wel dat het erg glad is morgen met de sneeuw enzo… maar bij mij is bijna alle sneeuw al weg :open_mouth:

^ dat is alleen nog maar gevaarlijker, want dan komt het ijs tevoorschijn haha
hoewel het nu wel hard aan het dooien is.

anyway, ik doe meestal een joggingbroek (maar dat is toch vaak wel koud, dus ik zou een legging aandoen), gewone sportsokken en hardloopschoenen, sportbeha (heel belangrijk als je gaat lopen!), shirtje met lange mouwen, vest, evt sjaal, handschoenen en muts als het écht te koud is.
En dan kan je altijd nog 2 shirts met lange mouwen aandoen, maar uiteindelijk krijg je het wel warm rond je torso. Ik zou vooral een extra legging aandoen en iets rond je nek/shouders want die worden errug koud. Bij mij dan.

Lang verhaal haha

Wat nog belangrijker is dan de kleding is je warming-up, zorg ervoor dat je (evt. binnen) even warmloopt/springt en stretchen. Anders krijg je nog sneller kramp dan in de zomer… succes :grinning:

juist fijn

niet al te warm want je krijgt het wel warm van het rennen!!

Hier is het niet glad? Ik ben vandaag ook weer gaan joggen voor het eerst sinds de sneeuw weg is :slightly_smiling_face:
Maargoed wat ik aan zou doen aangezien je geen thermo ondergoed hebt;

Legging
dikke sportsokken/skisokken
Joggingbroek
hempje
tshirt
dikkesweater en mocht het wat regenen/sneeuwen een regenjasje.

En ohja, het kan zijn dat je het misschien warm hebt tijdens het rennen, maar omdat dit jullie eerste keer is neem ik aan dat je niet constant rent maar vooral veel loopt, vandaar dat je je extra warm moet aankleden!

ik ben net gaan joggen
het is wel tamelijk koud
ik doe gewoon legging met trainingbroek erover , (mijne is van Kappa)
géwoon een t-shirt , & adidasvestje of wat er op lijkt.
poemaschoénen (maakt niet uit welk merk he, geef gewoon voorbeelden)
en sokken.
Na een tijdje krijg je het echt wel warm hoor ^^