Joe, Nick of Kevin Jonas!

Wie vind jij het leukst??
Joe, Nick of Kevin van de Jonas Brothers??

Geen (Aa), sorry

Als ik dan toch moet kiezen, Joe.
Maar op sommige foto’s is 'ie echt lelijk.

Je hebt helemaal gelijk Slaapmonster!

Joe vind ik ook de leukste, maar op sommige foto’s lijkt hij een beetje op een chinese jongen (sorry als ik hier nu chinese meisjes mee beledig, maar zo bedoel ik het niet…)

Joe heeft iets mysterieus!
Nick heeft iets schattigs!
Kevin ziet er oud uit, lijkt me meer een type als goede vriend!

de vraagtekens achter Jonas Brothers.

de vraagtekens achter Jonas Brothers.

----------------------------------------------------------------------

Wat bedoel je daar mee?!

Joe, want die lijkt op me ex. haha.

[nohtml][b][message=3299968,noline]sweetypammy schreef op 06 januari 2009 @ 19:40[/message]:[/b] de vraagtekens achter Jonas Brothers.

----------------------------------------------------------------------

Wat bedoel je daar mee?![/nohtml]

daar bedoel ik mee dat ik de vraagtekens achter de zin leuker vind dat de jonas brothers =)

Joe.

nick.

Onee, bah, geen 1.

dat ze dat het leukste vind ofzoiets? geen idee xD

geen een. wat ik wel grappig vind, is dat het altijd om joe en nick gaat.

Euh,
allemaal.
beetje triest om te zeggen dat je fan van ze bent, en dan bijvoorbeeld maar eentje leuk vinden. =S

Geen één.

En ik ben ook fan van een aantal bands en dan vind ik ze ook allemaal helemaal geweldig maar dan ben ik bijv. helemaal gek van de zanger ofzo. Kan tooch.

Jaa! Hahah
er zal altijd een soort van strijd zijn om Nick en Joe!
Terwijl Kevin ook wel iets heeft, maar hij is ook al weer wat ouder… (misschien komt het daardoor?!)
Niet dat Joe zo jong is maar die ziet er wel wat jonger uit!

Tjaa als je fan bent van een band, serie of iets anders dan vind je ze allemaal leuk maar je hebt wel favouriten die je het graagst ziet!
Ik tenminste wel!:slight_smile: Maarja iedereen zijn eigen keuze;)
xx

En nog iets ik ben niet eens echt fan van ze, maar ze hebben best leuke muziek en ze zien er leuk uit!
Dus wrm zou het triest zijn als je 1 gwn heeeel erg leuk vind! Dan ben je toch ook nog steeds fan van de andere 2?! Want je houd van hun muziek! En dat maken ze met z’n 3en…:wink:

Ik vind ze alledrie echt awesome <3

en ik vind het zielig dat sommige mensen Kevin gewoon HATEN. Dat is toch nergens voor nodig?

ze maken allevier even domme muziek.