Jochies misbruiken kinderen in Uden

:crazy_face:

Ze kunnen toch ook iets anders gebruiken dan hun penis?

En ik woon trouwens best wel dicht bij Uden. :
Ongeveer een half uurtje met de auto.

Waarschijnlijk snapte die jongens niet eens wat ze deden. Maar wel ranzig:O

Ja dat klopt wel. Maar ik denk dat die kinderen het helemaal niet zagen als “sex”. Meer iets wat je doet om stoer te doen of wat ik al zei; een machtspel. Als bijvoorbeeld de vader hen ook misbruikt en ze kijken nog steeds op naar die vader hoe sterk hij is enzo, is het logisch dat ze dat patroon na gaan doen. Nou niet logisch natuurlijk, het is volkomen ziek zoiets. :astonished:

o em gee, hoe bedoel je slechte opvoeding!

Ik hoorde het vanmiddag
ik vind dit echt shocking,
waar gaat het heen met de wereld?

ik werk in uden… pff :’)

gatsiedarrie, het word steeds gekker hier >.>

Jeeez, de jeugd van tegenwoordig :[

Woow… dat is écht niet goed! Dat is verschrikkelijk!

dat snap ik nou echt niet he? 8 en 9 jaar? hoe kan je er dan al op komen om iemand te verkrachten? zowiezo hoe kom je op het idee om het te doen? Vraag me af hoe ze dat doen met hun klein leuter :grinning_face_with_smiling_eyes:

9 en 8?! What the fuck man. Dit is echt friggin’ niet gezond meer! :crazy_face:

gadver hoe komen ze erbij,
op die leeftijd speelde ik nog met barbies :\

Jezus, 8 en 9! Dat is echt niet normaal!

8 en 9, wow waar gaat het heen met de wereld :flushed:

wat moet er toch komen van de toekomst! die stomme rotkinderen moeten nog bezig zijn met spelen met actionmen en lego, niet met misbruik.

Ben je 8/9 jaar en dan doe je zulke vieze dingen? Meestal speel je dan nog buiten en denk je daar niet eens aan. Niet normaal gewoon.

licht vast idd aan de ouders(opvoeding/misbruik) want hoe weten ze anders over sex? ik wist op die leeftijd echt nog niet wat sex was hoar! OMG…dit is echt niet normaal! :flushed: