Jochies misbruiken kinderen in Uden

[i]UDEN - Twee broertjes van 8 en 9 uit Uden hebben in totaal acht kinderen in de leeftijd van vier tot ongeveer acht jaar oud seksueel misbruikt.

De politie spreekt van ‘stevig misbruik’ dat aanzienlijk verder gaat dan ‘een aai op de verkeerde plaats’, meldt het Brabants Dagblad. In zeker twee gevallen zou er sprake zijn van verkrachting, maar daar wil de politie niet verder op ingaan, in verband met de gevoeligheid van de zaak.

De jongens zijn verwezen naar Bureau Jeugdzorg en kunnen niet strafrechtelijk vervolgd worden omdat ze jonger zijn dan 12 jaar.

Bewoners van de wijk Bogerd, waar het misbruik zich heeft afgespeeld, zijn via een brief op de hoogte gesteld. De ramen van het huis waar de jongetjes wonen, zouden zijn ingegooid.[/i]

Ok ik zeg het niet vaak, maar OMG!

wow!
sprakeloos…
hoe zouden die ouders zich nu voelen? (en dan bedoel ik niet in: trots. Maar in schaamte oid)
8 en 9 jaar is écht onwijs jong!

Ik weet zeker dat die ouders er iets mee te maken hebben… Zulke kinderen kunnen anders echt niet zo zijn hoor lijkt me.

-

wàt?! :face_with_raised_eyebrow:

Op die leeftijd al, waar gaat dat heen O_O’

omg, wow dat is echt erg…

Wow, wat erg! Echt zó jong! Echt waar gaat het heen…

Ik vraag me af hoe ze aan die kennis komen (seksualiteit), toen ik 8 was speelde ik nog dat ik een (denkbeeldig) paard had! Ik wist geeneens wat seks was!
Echt vreselijk, voor de slachtoffertjes, maar ook voor die jochies zelf… op een of andere manier.

Omg :crazy_face: weird.

wtf jochies van 8 en 9 horen nog geeneens aan zulke dingen te denken -.-’ Waar gaat het heen met de wereld :S

Holy shit. Wat moet dat later worden.

Het moet gewoon iets met die ouders te maken hebben. Misschien zijn zij zelf misbruikt en denken ze dat het gewoon kan en dat het een machtspelletje is?

Maar ik vind het ook zeker zielig voor die twee jongetjes. Die krijgen nog zoveel problemen de rest van hun leven.

Gatver ik moet bijna kotsen toen ik dit las.

Ja hier hebben ouders/familieleden mee te maken hoor, kinderen doen dat niet zomaar uit zichzelf.

Ze worden waarschijnlijk zelf misbruikt.

De ouders moeten ondervraagd worden. Ook is het handig om eventjes met de buren te spreken om achter te komen hoe hun thuissituatie in elkaar zat :confused:

ACHT EN NEGEN?

De einde van de wereld komt nabij, als kleine kut ukkies al zo doen.

Bah bah bah! Wat afschuwelijk!

Hoe krijg je 'm eigenlijk omhoog op de leeftijd?

laat maar ik wil het niet weten eigenlijk… :'3

gatver wat lelijk

Ik denk dat de ouders ergens in de opvoeding tekort geschoten hebben. Er is overal seks in deze maatschappij open en bloot te zien, als je niet oplet pikken kinderen zo iets op. Op tv, of in blaadjes of computerspelletjes (van die ‘ik schiet je dood, vuile hoer!’-games). Ik denk dat het overgrote deel van de ouders hun kinderen daarvoor beschermen, maar er zijn er dus ook mensen bij die dit niet doen (onwetendheid of gewoon pure domheid). Deze mensen hadden geen kinderen moeten krijgen, klinkt echt hard. Maarja.