Joan Rivers (81) is overleden

De Amerikaanse tv persoonlijkheid en comédienne Joan Rivers is overleden. Ze kreeg vorige week een hartstilstand tijdens een operatie aan haar stembanden.

Joan was nog vol op aan het werk voor the fashion police en haar online talkshow. Ook had ze zojuist de opnames van het 4e seizoen van haar reality serie afgerond.

Ik vond Joan altijd een geweldige tv persoonlijkheid. En ik vond het bijzonder dat ze op haar leeftijd nog zo actief bezig was! Sterkte aan de familie toegewenst.

Ik vind het echt ontzettend erg :frowning_face: Maar ik hoop/denk wel dat ze een goed leven achter de rug heeft.

Ondanks dat ze soms heel respectloos/gemeen kon zijn, kon ik wel om haar lachen (om dingen die niet gemeen waren) en vond ik haar echt een leuke persoonlijkheid. RIP. :frowning_face:

Hierom mocht ik haar niet.

Maar ik wens haar geen dood, rip in ieder geval.

Ik heb haar gezien bij Graham Norton, oh wat was die vrouw daar hilarisch. Ik vind het zo ontzettend jammer.

Ik vond het een verschrikkelijk mens, maar wel heel vervelend voor haar dochter en kleinzoon.

Ik vond haar altijd tof, maar om de reden die Classic noemt was ik in één klap alle respect voor haar kwijt. Ik kan er niet (meer) wakker van liggen, maar naar voor de familie die ze achterlaat en die wens ik dan ook veel sterkte toe.

Vervelend voor de nabestaanden, ik vind dat ze wel een mooie leeftijd heeft bereikt. Ken haar verder ook niet ofzo.

Ze was ontzettend grof tijdens Fashion Police, maar heb er altijd hartelijk om moeten lachen. Geweldige comédienne en het programma zal nooit meer hetzelfde zijn :confused:

Ze was inderdaad extreem en soms grof.
Maar ik vond haar als persoon geweldig.

Bon voyage Joan.

Ze is wel Joods dus ik begrijp haar wel eigenlijk, maar het was niet zo netjes.

RIP

Dit vond ik zo vreselijk. Dat je zulke uitspraken durft te doen! Zou bijna zeggen dat zij nu ook heeft gekregen wat ze verdient.

Ik vind het ook echt erg. Ja, ze deed soms wel énorm domme uitspraken maar voor het grootste deel hield ik echt wel van haar humor.

Fashion Police was een van m’n favoriete programma’s en toen ik maanden ziek thuis was heb ik er uren naar gekeken. Ik vond het echt geweldig!

^ Ik denk niet dat haar uitspraken dom waren, maar gewaagd. Joan was niet iemand die ging praten zonder dat ze wist waar ze het over had.

Ze kon soms scherp uit de hoek komen, maar over het algemeen vond ik haar vooral heel vervelend en van zichzelf overtuigd.
Maar goed, het is sneu voor haar nabestaanden natuurlijk.

Je haalt me de woorden uit m’n mond! Ze was best grappig maar ook wel eens te grofmondig. Op FOX wordt haar show nog steeds uitgezonden trouwens.

Ik vind dat best raar dat haar show nog wordt uitgezonden. Ik weet niet, ik zou dat niet willen hoor denk ik.