.jn

kjk

Ik heb heel veel spellings fouten maar dat komt omdat ik nooit op een nederlnadse school heb gezeten alleen op de britisch school waar maar een beetje nl word gegeven sorry :blush:

Uhm, wtf. Ik zou maar even heel duidelijk tegen hem zeggen dat hij daar mee op moet houden. Ook al vind je het wel een beetje leuk. Het is niet ok om dat te doen zonder jouw toestemming en ook nog eens in het openbaar!

Bitchslap… recht in zen gezicht zo leert ie het wel (en ze knappen heus niet op je af dan, ze leren respect voor je te hebben)

Een jongen uit mijn klas deed dat ook bij mij en nog 3 andere meisjes. We werden heel boos op hem en schopte hem heel hard xD Ik snap aan de ene kant ook wel dat je het opzich wel leuk vind. Vraag gewoon eens wat hij daar nou mee bedoeld. Als je dat niet durft weet ik het ook niet :S Veel succes! x

dank… Maar k vind het niet leuk dat hij dat doet natuurlijk maar hoe hij is en zn uiterlijk is leuk.

Alsnog, zeg er gewoon wat van. Dat het misschien een leuke jongen is (qua uiterlijk of persoonlijkheid, whatever) zou geen verschil moeten maken in of je het wel of niet vindt kunnen.

Ook al is hij leuk hij moet respect voor je hebben. Dus

• Een bitchclap geven.
  • Of tegen iemand het vertellen, leraar, je ouders, weet ik veel wie. Je kan dit zelfs aangeven bij de politie want dit is aanranding.

oke dankje iedereen maandag krijgt hij een bitchslap als hij hett nog een keer doet :stuck_out_tongue:

^ ik weet niet of het zo slim is om het met “geweld” op te lossen… xD

Hij gaat heus niet doodgaan van een bitchslap… gwn zo een snelle felle tik in zijn gezicht dan leren ze het wel

Recht in z’n gezicht slaan met vuist en al. Bam.

Je maakt spelfouten omdat je op de Brittisch school hebt gezeten?

Maar OT. Je moet gewoon duidelijk NEE durven zeggen.

ja… Ik heb dat staan zodat jullie niet op mijn nederlands gaan letten.

Misschien tegen je leraar zeggen?

Ze bedoelde dat je Britisch hebt geschreven i.p.v. British.

omgg… :s domme ik

Laat hem duidelijk weten dat je daarvan niet gediend bent. Anders nemen jongens je nooit meer serieus :wink:

Jaa, daar val je mooi even mee door de mand :wink: sch is erg nederlands.

waarom word dit topic uberhaupt geupt >< !