Jimmy Choo; gaan jullie?

Hee meiden!

Zoals jullie vást al wisten maakt Jimmy Choo een collectie voor de h&m. Nu is mijn vraag: Gaan jullie ernaartoe?

Ikzelf wil echt heeeel graag aan de ene kant omdat het me zoo leuk lijkt designerschoenen te hebben en ik die rode schoenen zo mooi vind… en het is maar een paar uur van je leven weg als je het niet te pakken krijgt xD
maar aan de andere kant denk ik is het het allemaal wel waard? Ik moet naar Amsterdam reizen dan en dan ook nog een paar uur van tevoren daar staan… en het geld, wil ik het daar aan uitgeven?

Dan heb ik nog het probleem dat mijn moeder niet met me wil gaan :’(
ze geeft er niets om…
mijn vader zegt dat ie wel met me wilt gaan, als ik maar niet verdrietig ben als ik niks te pakken heb gekregen. Natuurlijk ben ik er niet dagen kapot van, maar even mokken kan toch wel dan? en ik vind het leuker met mijn moeder dan met mijn vader, maar doet dat er toe?
Jullie zullen me nu vast wel een zeurkous vinden x]
maar eigenlijk wil ik zó graag.

haha wat is dan je probleem
JE GAAT GEWOON! :grinning:

De spullen vind ik wel tof, maar ik heb niks met die hysterie. En echte jimmy choo’s zijn het toch niet, aangezien de kwaliteit zoveel slechter is. Het is h&m kwaliteit maar van een topdesigner, daarom betaal je zoveel extra.

Ohja, en ik ga dus niet, als jij graag wilt gaan, ga dan gewoon!

Dan gá je toch gewoon, als je zo graag wilt? Wat is nou je probleem?

pff, ik zou ook wel willen. Maar Amsterdam is véél te ver weg voor mij (ik kom uit Groningen), dus als ik én een treinkaartje moet kopen, én schoenen/een tas/anything (wat ook al gauw 100 euro is), ben ik vet veel geld kwijt XD (en ik heb niet eens geld. lol)

Als ik jou was zou ik wel gaan. Het is Jimmy Choo <3

ja dat is waar haha dankje :grinning:
dat pept mijn zelfvertrouwen op :drama:

nee ik ga niet :slightly_smiling_face:

Nee, ik ga zeker niet.
Ik woon in R’dam dus zullen ze de producten hier vast wel verkopen, maar dat vind ik echt te veel gedoe voor schoenen/tassen/kleding.
Mensen slapen gewoon voor die winkels (met dit weer!!), ze vechten ervoor, het is een kippenhok en de kans dat als je iets hebt het meteen uit je handen wordt gerukt is te groot.

dat is ook wel weer waar.
haha ik klink nu echt als een of andere fashionfreak xD

Als het jou leuk lijkt, moet je het vooral doen!
Het zijn trouwens wel dingen waarvan ik vind dat je het een keer in je leven meegemaakt moet hebben xD

Als je het echt super graag wilt moet je gewoon 't natuurlijk gewoon proberen. Maar niet te veel verwachtingen hebben (anders stel je jezelf enorm teleur) en ook echt vroeg er zijn (zie, rond 2 uur moet je d’r denk ik wel al staan, misschien zelfs eerder!!).

Ik zou het er niet voor over hebben, maar als je spijt krijgt als je het niet doet zou ik zeggen: probeer het. Niet geschoten is altijd mis.

je dat zei ik ook al tegen mijn ouders xD
en het werkte niet

Ik woon in a’dam en de hm is echt heel dichtbij, maar ik wil mijn geld niet daaraan utigeven + ik hoef het niet perse.

weet je, ik heb jaren en jaren gespaard en daardoor nu in mijn portemonnee 300 euro en telkens wacht ik tot ik het écht ergens aan uit wil geven
nu is dat moment :grinning:

wat is volgens jullie een goede tijd om daar te staan? Echt 2 uur…?

nee, maar jij moet wel gaan!

ik woon in Drenthe dus er is geen mogelijkheid dat ik er kom.
ga echt geen 28 euro ofzo betalen aan een treinkaartje.

Als je wilt, gewoon gaan! Kan je niet met een vriendinnetje?

ik ga niet want a) het is vind ik niet zo super mooi dat ik het wil, en ik denk dat de meeste het alleen willen om dat het van jimmy choo is en niet omdat e ht zo mooi vinden, en als je een speciefieke schoen ook nog eens wil is dat heel lastig
b) het is wss slechte kwalitiet, spaar ik liever langer door voor échte.
c) je moet er eeuwenvan te voren zijn
d) je bent niet verzekerd dat je ze uberhaupt krijgt
ik ga dus niet

ik woon wel vlakbij a’dam maar ik vind de schoenen niet mooi dus ik zie voor mij geen reden om te gaan. Maar in jou geval,waarom ga je dan niet met een vriendin,dan hoef je ook niet alleen:]

ik zou gewoon lekker gaan
en op zich is een vader ook wel makkelijk?
die heeft wat meer kracht en die kan dus misschien wat mensen voor je aan de kant duwen ofzo haha
of jou beschermen natuurlijk.

als je die schoenen graag wil,
gewoon gaan haha
hele ervaring op zich lijkt me!