jillian michaels 30 day shred

Hallo allemaal!

Ik ga vandaag beginnen met het sportprogramma van Jillian Michaels 30 days shred.
Het leek me leuk om dit te doen samen met de andere mensen die dit volgen om elkaar te motiveren!

Er zijn 3 levels (lever 1,2 en 3). Elk level doe je elke dag voor 10 dagen. Je gaat dus na 10 dagen level 1 gedaan te hebben naar level 2. De workouts duren 20 minuten. In principe ben je gewichten nodig en 1 mat, maar flesjes water kunnen ook prima!

Ik hoop dat er meerderen zijn die meedoen!

X

Leuk :slightly_smiling_face: Heb de dvd ook al een tijdje liggen, maar ben nu nog bezig met p90x. Misschien dat ik dit erbij of erna ga doen.

Ik heb p90x een blauwe maandag gedaan, maar dat was met toch iets te intensief. Heb een spier verrekt in mijn rug dus moet iets rustiger aan doen!

Wat grappig, ik ga ook vandaag beginnen :slightly_smiling_face: En mijn examen beginnen morgen ook! Hij is nu nog even aan het downloaden, hoop dat het een goeie download is, dan start ik vanavond!

@Allsummerdreams; Ik heb hem via btjunkie.org, met BitTorrent :slightly_smiling_face:

ben ook bezig met 1 downloaden!
als 't voor morgen klaar is, ga k ook maar is aan de slag(:
:grinning:

Ik heb hem binnen! Ga het gelijk even proberen :slightly_smiling_face:

ik ga het in de zomervakantie doen, dus kan (nog) niet meedoen! heb nu echt geen tijd helaas.

Ik heb level 1 erop zitten, het viel inderdaad reuze mee :slightly_smiling_face: Nu lekker douchen! :stuck_out_tongue:

Ik heb vandaag level 1 gedaan, dag 1. Het ging best wel goed, alles was goed vol te houden, maar toch voelde ik alles wel haha :slightly_smiling_face:

Hey,
Ik doe ook wel mee, vandaag zou me 4de dag zijn, maar ik heb zo’n geen zin. En je krijgt er ontzettende spierpijn van >_>

Ik ga hiermee beginnen na m’n examens (:

ik wil wel mee doen alleen weet ik niet waar je het kan downloaden xD

Hij download trouwens supersnel. Is dat bij meer mensen? P90x heb ik 6 uur over gedaan. Deze is nu 5 min. bezig en zit al op 20% :'D

ik ben er ook mee bezig, doe het alleen iets anders, omdat ik niet al te veel wil afvallen. ik doe 5 dagen level 1, met telkens een dag ertussen, 5 dagen level 2, met telkens een dag ertussen en dan 5 dagen level 3, met een dag ertussen
want ik sport zonder dit erbij al best wel veel
en ik heb waarschijnlijk geen tijd voor iedere dag :slightly_smiling_face:

Dat is dus ook mijn probleem :stuck_out_tongue:

Ik ga denk ik in juni beginnen, ik vroeg me af wat een optie is voor die mat want die heb ik niet of waar je die kan kopen!

heb gevonden maar weet niet of het werkt xD
[url=http://thepiratebay.org/torrent/4144741/jillian_michaels_30_day_shred_]http://thepiratebay.org/t...an_michaels_30_day_shred_/url_ac3_cmk

@allsummerdreams waar heb jij hem gedownloadt?

Toch nog spierpijn :’) Aan de voorkant van mijn schouders zeg maar, borstspieren. Vandaag weer gedaan en dat was toch wel een beetje pijnlijk, maar ik móét van mezelf. Als ik één keer niet ga, blijf ik het uitstellen. :stuck_out_tongue:

Ik heb opeens superveel pijn aan mn stuitje, weet niet of het hierdoor kmt of door sportdsg die k net hebgehad. Ga zo toch maar 30dayshred doen, ondanks de pijn