jij over tien jaar..

Over 10 jaar:
-Ben ik 28
-Heb ik de universiteit afgerond en een goede baan(manager of bij een bank ofzo)
-Ben ik getrouwd met een hele knappe sexy goede lieve man
-Heb ik al een kind, 2e misschien ook al of op komst
-Woon ik nog hier in Oostenrijk (Wenen) of in Slovenië
-Heb ik een mooi huis of een mooi luxe appartement
-Heb ik een mooooie luxe Audi of BMW :pensive:
-Heb ik mooie kleren en stijl…en hoop ik na mijn zwangerschappen nog een strak lijf :cold_sweat:

Ben eigenlijk best nieuwsgierig met wie ik zal trouwen :angel:

Over 10jaar ben ik:

• 24 jaar

• Woon ik in New York en werk ik bij een tijdschrift op zegmaar de afdeling muziek&celebs! En dan ontmoet ik daar een hele leuke man die misschien wel beroemd is en dat we dan op een gegeven moment bevriend raken en dan later een relatie krijgen!:slight_smile:

• Mijn karakter blijft gwn hetzelfde… (vind ik nu wel goed;)) alleen qua uiterlijk wil ik dat mijn kledingstijl veranderd en dat ik wat losser wordt! En niet altijd aan andere denk!:slight_smile:

• Maar ik wil sowieso gaan studeren in New York en de rest van mijn leven in Amerika wonen, want ik wil heel graag kinderen (nu nog lang niet!:p) het enige wat ik wel wil is dat mijn kinderen een heel andere jeugd krijgen dan ik heb gehad in NL! Want Amerika is toch wel ffe wat anders dan Nederland!
    Ik heb ook het gevoel dat Nederland te klein voor me is! En Amerika is een land die je helemaal kunt ontdekken!:smiley:

Dit is zo’n beetje mijn droom over 10jaar, maar 1ding is zkr ik ga naar Amerika over 4jaar en ik laat het daar allemaal op me afkomen!:smiley:
Misschien loopt het allemaal wel heel anders dan ik nu denk, & wordt het allemaal nog veel LEUKER!:slight_smile:
Ik zie wel hoe ik ben over 10jaar, maar dit zijn wel een beetje mijn dromen!

xx

Dan ben ik 24.
Ben ik net getrouwd en eerste kindje komt er aan,
die dan uiteindelijk Suzanne of Peter gaat heten.
En heb ik een baan als vertaler Zweeds-Nederlands ofzoo…
Ohjaa, en heb ik een gezellig huisje met kleurrijke dingen …
een beetje zoals in de clip Foundations van Kate Nash. :wink:

Tjaah, dit is wat ik wens :dancing_women:

x

dan ben ik 30, heb ik wss 2 kinderen,
en woon ik samen met mn vriend in een leuk huisje
waar we een paar huisdieren hebben oa. hij werkt dan nog steeds bij de staalconstructie & waar ik werk hopelijk iets wat goed verdient en leuk is… iig

over 10 jaar ben ik 27 bijna 28, (wat oud trouwens) haha.
Maargoed, dan heb ik hopelijk een leuke baaan bij KLM.
Of zit ik misschien al in de hotelbussines.
Jaja een aankomende bussiness-lady!
haaha, nog geen kinderen. Hopelijk wel een leuke man/vriend.
En een leuk appartjementje en ik hoop trouwens ook dat ik tege die tijd wel wat meer van de wereld heb gezien.

Over 10 jaar ben ik 25, 5maande &5 dagen:p

hoe denken jullie dat je over tien jaar doet, heb ik mn eigen bedrijf
hoe je er uit ziet, hoop wel een beetje het zelfde alleen dan zonder beugel:p
waar je werkt, in m’n eige bedrijf
hoe je karakter is, over je veranderd bent… Ik denk wat volwasnr
waar je woont denk nog steeds in zuidholland of in een warm land
of je kinder hebt! Denk nog geen kinderen

over tien jaar ben ik 26 en dan hoop ik al een kind te hebben en getrouwd te zijn en dan zit ik in de tweede kamer bij groen links en een mooi huis

hoe denken jullie dat je over tien jaar doet,
hoe je er uit ziet,
waar je werkt,
hoe je karakter is, over je veranderd bent…
waar je woont
of je kinder hebt!
naja hoe denk jullie dat je er over tien jaar bent?

Over 10 jaar ben ik…
25 jaar ^^. Ik denk dat ik dan nog steeds studeer, wss iets in de richting van medicijnen of psychologie. Ik denk dat ik dan wel wat wijzer en rustiger ben. Hopelijk woon ik dan nog steeds in het zuiden ^^, en samenwonend met mijn vriend. Kinders denk ik nog niet al zou dat wel grappig zijn in onze familie

Maargoed, we’ll see!

oh dit moest ik ook voor school doen, hier komt wat ik toen heb ingevuld:

Over 10 jaar ben ik 25 en woon ik in een groot appartement in het centrum van Den Haag samen met mijn vriend, die prof voetballer is. In dit appartement zijn we niet heel erg vaak omdat we veel moeten reizen, niet alleen voor mijn vriend maar ook voor mijn baan. Ik werk dan als journalist bij voor een leuk modetijdschrift. Ik woon de leukste modeshows bij en interview de beste modeontwerpers. We hebben dan nog geen kinderen, maar maken wel plannen om te gaan trouwen in Spanje met al onze vrienden en familie erbij.

oeff… i’ll keep on dreaming

x

Over tien jaar ben ik 25 jaar, ik denk dat ik nog steeds slank ben maar wel wat langer hoop ik. Mijn karakter is dan nog gewoon hetzelfde. Over 10 jaar heb ik mijn opleiding afgerond en ben ik aan het werk als logopediste. Ik hoop dat ik dan nog steeds in het noorden woon maar wel in de stad. Samen met mijn vriend en dan hebben we 1 kindje (hoop een meisje), en ik wil een hippe moeder zijn die nog echt met de mode meeloopt. Zo hoop ik over 10 jaar wel te zijn!