jij over tien jaar..

hee:D.
hoe denken jullie dat je over tien jaar doet,
hoe je er uit ziet,
waar je werkt,
hoe je karakter is, over je veranderd bent…
waar je woont
of je kinder hebt!
naja hoe denk jullie dat je er over tien jaar bent?

kusje

Over 10 jaar ben ik 26 heb ik geen kinderen , wel een vriend . Hoop ik een baan te hebben in de grafische richting . Ik heb nog steeds zwart haar , denk wel dat ik tattoo’s heb . Maar niet extreem veel ofzo . Ik woon dan in Leiden of Amsterdam in een flatje . Ik denk dat ik dan nog steeds blow , maar geen harddrugs meer doe , en nogsteeds veel waarde aan me vrienden hecht . Mijn persoonlijkheid zal redelijk hetzelfde zijn , al ben ik dan wel wat wijzer .

Hopelijk heb ik in die 10 jaar heel wat corsetten verzamelt :]

over 10 jaar.
ben ik 24 jaar.
dan zit ik in Amerika.
Heb ik een hele lieve vriend.
leuke baan als presentratrice of visagiste.
leuk huis aan het strand & woon ik al samen?
sjalala. karakter niet veranderd?
heb ik een leuke pup :dieikaltijdalwou:
heb ik een piercing :’)
elke week wel met vriendinnen/vrienden/vriendje op stap ga.
zoiets.
ghehe. meer weet ik zo niet te verzinnen?

Over 10 jaar…
Ben ik 27
Woon ik in Den Haag hopelijk samen met de liefde van m’n leven
Ben ik een Bedrijfseconome
Is het eerste kindje onderweg
en heb ik nog steeds hetzelfde karakter

over 10 jaar,
ben ik 25 jaar
Werk ik op een internationaal bedrijf,
heb ik denk ik nog geen vriend xD
ben ik veel opweg, ook met vriendinnen ben ik te vinden op zaterdag op een terasje
met een vette auto
okeeeee ik droom weer te veel hihi
maar ik wil het wel allemaal graag

Over 10 jaar, dan ben ik 26.
Ik ben dan Juf van groep 6, 7 of 8. Ik heb een vriend waarmee ik samenwoon in een dorp, in een leuk rijtjeshuis.
én ik heb een fiat 500 :grinning:

up!!
nog meer reacties?:grinning:

over 10jaar
dan ben ik 23.
uhm klaar met studie.
leuk eigen huisje in haarlem.
vaste relatie.
kort koppie=] ( als ik dat nu zou nemen zou dat echt wannabe staan maar als ik dan wat ouder ben zou ik dat wel willen =P )

voor de rest weet ik niet. zie ik dan wel haha x

over 10 jaar ben 24 en zit ik in New York of Utrecht.
over 4 jaar adopteer ik een kindje ergens uit verweggistan samen met mijn vriend. Ik heb de meest rare dingen ooit gedaan & rij in een mini cooper.
Ik dans veel en verdien wat bij als visagiste.
samen met mijn puppy of fret reis ik de hele wereld over.

Over 10 jaar ben ik 24, en ik hoop dat ik dan op mn moeder lijk (innerlijk, niet uiterlijk;)
Een gezellig huis, met misschien al wat kinderen, veel dieren, en iedereen kan binnen komen lopen. ook ga ik vast nog wel uit, en ik denk dat ik dan een goed betaalde baan heb, met een dikke auto (suv? maar wel een zuinige natuurlijk;))

Over 10 jaar ben ik 26,
Dan

• ben ik klaar met mijn studie,
  • hoop ik een leuke baan te hebben,
  • woon ik nog steeds in Limburg, of misschien wel in een ander land,
  • hoop ik een lieve vriend/man te hebben,
  • heb ik mijn rijbewijs en een leuke auto,
  • heb ik meer van de wereld gezien (bv. Mexico),
    En waarschijnlijk heb ik dan nog geen kinderen.
    Qua uiterlijk en karakter zou ik niet weten hoe ik ga veranderen.

Nouja dit was het wel zo ongeveer, waarschijnlijk loopt het toch anders maargoed zo zou ik het welwillen hebben (en ook nog wel meer maar dit is het meest realistisch).

over 10jaar ben ik 24 jaar bijna 25.
heb m’n haren geverfd naar zwart of lichtbruin.
ik heb een vriend, maar nog niet getrouwd.
waarschijnlijk werk ik dan bij een bank
hihi uhm, ik wil iemand een studiebeurs geven in een arm land.
ik woon dan in Amsterdam, Ankara of New York.
Nog geen kinderen maar over een jaar misschien wel

ok droomverder

over 10 jaar studeer ik nog of ben ik aan het bijcursussen of hoe je dat ook noemt x)
Psychologie / Psychiatrie
ik woon nog op op kamers of heb een eigen appartementje
ik heb een hond en een kat die ik al zo lang wou
ojah ik ben dan 23
Vriend of geen vriend
De toekomst zal het uitmaken en ik laat het lot beslissen waar die me heen brengt ^^

Ik denk dat ik nog steeds hetzelfde ben qua karakter als nu: beetje impulsief… maar wel net iets aardiger en volwassener dan nu :stuck_out_tongue:
Ik doe denk ik geen bepaalde sport, liever 's ochtends een kwartiertje buiten hardlopen. Wat ik dan wel in mn vrije tijd doe: buiten zijn en met vriendinnen afspreken.

Hoe ik eruit zie: Lang, wat ‘voller’ dan nu, mn haar iets korter dan nu, niet te veel make-up als ik dat niet nodig heb :stuck_out_tongue: Qua kleren: veel lichte kleurtjes en wit, beetje modern en basics.

Waar ik werk: goeie vraag :stuck_out_tongue: Het liefst bij een gezellige organisatie/bedrijf, hoef niet te veel te verdienen als het werk maar een beetje afwisselend is!

waar ik woon: Een schattig, klein, simpel huisje, van binnen veel kleur. Het moet er een beetje opgeruimd uitzien maar wel relaxed.

Ik denk nog geen kinderen dan; ik wil ook niet zo’n oude moeder worden, maar op mn 26e denk ik nog niet… :stuck_out_tongue: Eerst maar een leuke jongen vinden!

Over 10 jaar ben ik 29(!) Ik heb mijn opleiding afgemaakt, en Hbo gevolgt. Afgerekent met mijn jeugd teleurstellingen.
Ik heb een man en 1 zoon, en de 2ling is onderweg. Ik werk in de Theaterwereld bij Joop van den Ende als kleedster en Kostuummaker. Ook heb ik psychologie gestudeert en heel wat bestsellers geschreven. Ik woon in Amsterdam in een groot huis, met 2 katten. Mijn man is 3 jaar ouder dan mij, heeft zwart haar,blauwe ogen, en een getinte huid. En hij is Directeur van een groot bedrijf. Ik rij in een mini cooper. En heb Corsetten op de markt gebracht, die ook "gewone"mensen dragen. Mijn 2ling broer is een succesvol Choreograaf en heeft een talentvol verleden als danser. Mijn moeder reist de wereld rond met haar man, en stuurt mij veel kaarten.
Ik ben gelukkig en heb veel bereikt.

Sowieso dat. Ik ben tegen die tijd 30 :expressionless: Denk dat ik dan misschien wel mn eerste kind heb en hopelijk 2 katten :3

over 10 jaar
ben ik 26
woon ik samen met mn vriend,alsikdiedanheb xD,
ik heb leuk werk, in de creatieve sector, wat ook nog aardig verdiend met leuke collega’s
woon ergens in twente
een leuk gezellig huisje
wss nog geen kinderen, maar tegen die tijd wel verlangend naar kinderen
ik draag nog een beetje “hippe” kleren, en mn haar is korter

ok wat een cliché vrolijk happy leven heb ik dan

over 10 jaar :
ben ik 26!
ik hoop dan iig mn studies (vwo, pabo en?) te hebben afgerond.
wil graag een baan op een gezellige basisschool.
wil ik een leuk knus huisje en een schat van een vriend waar ik dan over een paar jaar mee wil trouwen (gigantische bruiloft alles dr op en dr aan)
hoop ik een eendje te rijden t liefst een gele…
Ben ik een dame met stijl en veel vrienden!
Heb ik mn blonde haar verruild voor bruin(begint nu al:S)
Heb ik al mn talenten ontdekt en gebruik ze ook!

over tien jaar:
ben ik 28
en ben ik succesvol filosoof én psycholoog en heb ik een dochtertje van een jaar.
voor de rest: geen idee, ik zie het wel… :kissing:

dan ben ik 25jaar
en hoop’k afgestudeert te zijn en de job te hebben die ik wil.
en dat’k ondertussen al de wereldreis heb gemaakt die ik al lang wil maken.
Ik hoop vooral dat’k gelukkig ben en nog altijd van kleine dingen in het leven kan genieten.
Ik hoop dat’k dan een lieve vriend heb en dan kan ik mss al beginnen denken aan kindjes.

Liefs.