Jij & je beste vriend

Hallo,

ik zat hier even zo rond te kijken en zag nog geen topic’s over beste vriend…:slightly_smiling_face:
dus vertel in dit topic over hoe je je beste vriend ontmoet heb!, en wat jullie relatie precies is… of nja, hier kan je alles over hem kwijt!!

Foto’s zijn natuurlijk ook welkom!

Ik had vanaf de peuterschool al een beste vriend. Tot dat ik 2 jaar geleden een relatie kreeg met mijn huidige vriend. Toen heeft hij niets meer van zich laten horen… Achteraf bleek dat hij mij al die jaren leuk heeft gevonden terwijl ik dat niet wist. Schijnt vaker zo te zijn dat er bij 1 iemand meerdere gevoelens spelen.

Mijn beste vriendje is enorm gay, wat ik heerlijk vind.
Het is echt een schat van een jongen.
Ken hem van school, toen ik begon aan mijn opleiding.
Mijn vriend vind het ook prima, hoeft ie niet jaloers te doen.

Ik ken mijn beste vriend al sinds de Creche. Hij is in groep 6 verhuisd naar Overijssel (wij wonen in Zuid - Limburg). Hij en ik hebben contact gehouden en elkaar niet gezien tot het 3e. Toen was hij een middagje langs gekomen toen hij hier bij familie was. En toen hebben we nog 2x afgesproken. Maar dit was lastig en nu spreek ik hem nog amper, aangezien hij niet veel meer smst… En ik het zat ben altijd te beginnen

Mijn beste vriend is mijn vriendje :3

Ik had beste vrienden, maar die werden opeens verliefd op me en dat moet ik niet.

Ik ken mijn beste vriend al sinds mijn 6e, maar ik ga pas echt heel goed met hem om sinds mijn 13e ongeveer. Ik ben verliefd op hem geweest, wat hij wist, en daarna is hij verliefd op mij geweest, wat ik wist, maar er is nooit iets veranderd en nu heeft hij een relatie en gaan we alsnogheel veel met elkaar om:).

Ik had een beste vriend, waar ik een relatie mee kreeg, maar uiteindelijk ging het uit en was de vriendschap ook min of meer over. Toen werd een andere jongen mijn beste vriend, maar die werd verliefd op me en kon het niet hebben als ik iets met een jongen kreeg en toen hij zelf een vriendin kreeg, liet hij niks meer horen. :slightly_smiling_face:

Ik had een hele goede vriend, na vijf jaar werden we meer dan vrienden, maar dit is nu over sinds twee maanden. Ik zie hem wel nog elke week, en dan vliegen de ergernissen de hele tijd heen en weer. Maarja, ik denk dat we onze vriendschap wel weer een beetje op kunnen bouwen, want soms gaat het wel gewoon goed.

Ik heb nu wel weer een nieuwe goede vriend, waar ik heel veel mee praat en met wie ik sinds een tijd een goede klik heb. Ik vertel hem ook best wel veel dingen en hij mij ook.
Mijn vriendin doet hier alleen beetje moeilijk over soms, hij is haar ex namelijk…

Ik ken mijn beste vriend al sinds we 8 jaar zijn ofzo, toen kwamen we bij elkaar in de paardrijles en gingen we altijd spelen op de manege en later ook op andere dagen door de week. En sinds die tijd zijn we altijd goede vrienden geweest en nu nog steeds =) We kunnen elkaar dag en nacht bellen, kunnen over alles praten en het is nooit saai als we samen zijn. We zijn nu 21 en 22 en kan me niet bedenken dat ik hem op een dag niet meer zou spreken.

Na een jaar beste vrienden geweest te zijn, kregen we een relatie :slightly_smiling_face:. Nu is dus mijn beste vriend ook mijn vriendje! En het werkt goed want we zijn al 1,5 jaar samen!

Ik heb mijn beste vriend straks al 8 jaar denk ik… We gaan heel familiair om en we vertellen veel tegen elkaar, maar het is natuurlijk toch anders als dat ik met mijn vriend omga (: We hebben gelukkig nooit gevoelens gehad voor elkaar, of toch niet zover ik weet, ik toch niet voor hem in ieder geval… Hij zegt de laatste tijd wel dingen van als je je vriend niet had, was ik runner-up en dergelijke… Maar ik probeer deze dingen selectief te negeren & hij respecteert dat ook (:

M’n vriendje is m’n allerbeste vriend! :slightly_smiling_face:
Ik had eerst ook altijd een hele goede vriend, maar hij kreeg een relatie en dat was belangrijker voor hem dan zijn vrienden en familie.

Mijn beste vriend is me vriendje :slightly_smiling_face: , ik ken hem van school we gingen toen heel vaak skypen en we vertelde alles tegen elkaar.

Na 2/3 maanden zei hij dat ie me leuk vond en ik had echt heel lang gevoelens voor hem. Ik ben wel bang als het ooit uit zou gaan dat die band van ons verwaterd …

Ik heb niet echt 1 supergrote vriend. (’:
1 zit bij me in de klas, die is op mij. de andere die is 3 jaar ouder en daar praat ik gewoon veel mee. maar hij is nogal vaag.

Haha, stom verhaal… dat was toen Hyves nog helemaal de bom was. hij had toevallig verkering gekregen met zijn vriendin op mijn verjaardag. ik reageerde daarop en toen begonnen we te praten en hebben we elkaar in het echt ontmoet.
we hebben echt een haat/liefde-verhouding maar we kunnen echt niet zonder elkaar.

Ik was eerst op een paar dates gegaan met hem, maar toen vond ik hem niet leuk meer, en na een jaar ofzo had hij een andere vriendin en konden wij gewoon weer buddies worden :"D

Ontmoet in groep 8 op volleybalkamp en toen vond ik hem leuk en hij mij blijkbaar ook, m aar daar kwam ik dus 4 jaar later in de 4e achter, weer op volleybalkamp! Had hem al die tijd niet gezien. We hebben een tijdje gedate, is niks geworden, want ik vond hem niet meer leuk. Maar ik had hem dus heel erg gekwetst door het uit te maken, heel naar. Heb tussendoor een vriend gehad, maar die heeft het op een stomme manier uitgemaakt en omdat mijn beste vriend me steunde, begon ik hem weer leuk te vinden. Maar dat is dus weer niks geworden xD. We hebben ook wel een paar keer ruzie gehad en dan een maand of twee geen contact meer gehad. Maar ik kan niet zonder die gast :‘D Ik heb nu een vriend, en hij een vriendin, en we hebben 0 romantische gevoelens voor elkaar, dat weet ik heel zeker. En ik kan echt met hem over alles praten, ook van die ongemakkelijke onderwerpen als seks. Is best handig om een jongen voor te hebben xD Mijn vriend heeft er geen problemen mee, maar hij vindt het niet echt leuk als ik over die vriend begin te praten merk ik. Ook bv omdat ik een keer een foto op twitter had gepost met ‘dit is mijn nieuwe bikini!’ en dat m’n beste vriend dan stuurde ‘dayum, daar wil ik jou wel eens in zien!’. En dat neemt m’n vriend dan te serieus :’) Maarja, hij moet er maar tegen kunnen hoor :slightly_smiling_face:

Vreemd verhaal eigenlijk…
4 of 5 jaar geleden (zoiets) deed hij mee aan een talentenjacht op rtl4 en ik was toen (ben inmiddels 17, hij 19) zo onder de indruk van hem en vooral van zijn uiterlijk dat ik hem gewoon toevoegde op het o-zo populaire Hyves. Hij woonde wel in de buurt maar wist uiteraard niet van mijn bestaan af, maar de rest van Nederland had zijn Hyves nog niet ontdekt. Daardoor maakten we een praatje op die misselijke chat en hoewel het de eerste x alleen maar over dat programma ging, klikte het wel erg goed.
Hij zag mij natuurlijk eerst als ‘‘dat meisje wat me op tv heeft gezien’’ en ik zag hem als ‘‘die jongen die later misschien wel keiberoemd wordt’’ maar nu 4 jaar later zijn we echt elkaars beste maatjes. Gesprekken gingen toch al gauw over wat serieuzere dingen en we hebben toen voorzichtig eens afgesproken als jonkies.
En nu kan ik me niet voorstellen dat ik ooit zonder hem moet haha!

Wordt dus ook altijd gezegd ‘‘gelukkig heb jij mij toen als 13-jarige fan toegevoegd op Hyves want anders had ik dus nu mooi met dit probleem rondgelopen’’ haha!

Ik ben mijn twee beste vrienden kwijt.

Eentje doordat hij gevoelens voor me kreeg, maar ik niet voor hem. Toen ik een vriend kreeg was hij heel lullig tegen mij en hem, terwijl ik er ook niets aan kon doen. Daarover een ruzie gehad en toen was het over ): Heeft me daarna helemaal zwart gemaakt bij onze vriendengroep door te zeggen dat ik lelijk ben, een slet ben en weet ik veel wat nog meer. Maargoed het zal wel.

Mijn andere beste vriend geloofde mij en stond ook achter me. Ook hij kreeg gevoelens voor me, maar hij kon er wel mee omgaan dat ik hem niet leuk vond en een vriend kreeg. We bespraken écht alles en ik kon heel mijn hart bij hem luchten. Op een dag kregen we een onenigheid over iets heel kleins. Volgens mij over het tijdstip dat we naar het centrum zouden gaan ofzo. Dat is uit de hand gelopen en nu spreken we elkaar niet meer. Super zonde want ik mis hem ontzettend ):

Haha, lekker dramatisch.