Jij en je vriendje

[i]Hee <3
geven jij en je vriendje elkaar veel?
zoals kadootjes enzo? en wat is het liefste wat hij je heeft gegeven of het liefste wat hij voor je heeft gedaan?

ik ben ziek en gister kwam mn vriendje met een beterschaps kaartje en chocola echt zo lief![/i]

xx.

Ja best wel n__n’
Ik heb vorige week nog een cardigan een platenspeler van hem gekregen.
(we waren in de stad dus ja :'3)

ik had een keer met een jongen (ik vond hem niet leuk, maar hij kocht altijd cadeautjes voor zn vriendinnetjes, ik was toen 11) en toen kwam hij naar mij en mijn 2 vriendinnen toe (jaahaa, hij had met ons alledrie) en kregen we allemaal een beeldje van een engeltje… een naakte. Mijn basisschool was raar

Ehh…
Nou ik bak veel, en meestal krijgt hij dat dan.
Laatst nog een rugbybal voor hem gekocht, voor als we op vakantie gaan.
Mja, niet echt grote kadootjes maar meestal is het dat ik ijsjes enzo betaald en hij eten.

Nou geven doen we elkaar niet veel qua cadeautjes… Ik heb het super druk met mijn sport en ben blij dat ik hem dan weer eens zie, en dat is genoeg, daar hoeft hij ook nog niet eens iets bij te gaan kopen! :slightly_smiling_face: Al heeft hij na een wedstrijd wel eens wat bij, en ik heb laatst uit zwitserland nog wat meegenomen voor hem! En met mn verjaardag gaan we dagje naar parijs :slightly_smiling_face:

Wij doen eigenlijk niet echt aan cadeautjes.
Toen ik terug kwam na een maand Amerika heb ik iets voor hem meegenomen. En hij heeft me toen een zilveren armbandje gegeven, dat draag ik elke dag.
Maargoed, ik ben dan ook a-romantisch :cold_sweat:
En hij betaalt altijd voor me als we ergens heen gaan. Hij wil niet dat ik zelf betaal. Hij raakt nogal geïrriteerd als ik zeg dat ik wel wil betalen.

Zelf ben ik wel van de cadeautjes geven, maar hij dus absoluut niet… en niet om lullig te doen, maar opgegeven moment denk je toch ook, “voor wat hoort wat” hehe…

Het liefste wat hij ooit voor mij heeft gedaan?
Mij om 3 uur 's nachts van Schiphol halen, naar Amsterdam brengen en dan weer helemaal alleen terugrijden naar Rotterdam…
Ach ja… ik denk dat hij meer iemand is van de praktische zaken…

Ehmm, ik heb hem een cd gegeven voor z’n verjaardag, maar toen hadden we nog niks eigenlijk x’D En ik heb hem m’n oude iPod-oortjes gegeven omdat de zijne stuk waren, maar dat zou ik niet als een cadeau beschouwen, haha. En verder, tja, hij trakteert me meestal wel als we samen zijn… en hij heeft me voor iedere maand dat we iets hadden een kaartje gegeven (: