Jij en je vriendinnen

dit topic gaat dus over jou en je vriendinnen. hoe heten jouw vriendinnen?
geloof je in best friends FOREVER? hoe begroet jij jouw vriendinnnen? wat vertel jij aan je vriendinnen en wat niet? zijn jullie verschillend,of hetzelfde? heb je wel eens ruzie met hun en waarover dan?

vertel hier wat over jou en je vriendinnen.

Iedereen zegt : ik ben je vriend ,totdat je ze echt nodig hebt blijven er maar een paar over.

Ik heb nauwelijks vriendinnen.

eerst voelde ik me best eenzaam, alleen nu zijn mijn vriendinnen echt heel veel voor me. Het zijn niet van die snobbies die alleen maar om uiterlijk geven en het zijn zeker geen mensen die iemand zomaar zouden laten vallen. :3

Ik kies mijn vrienden echt zorgvuldig uit. Ik kan van mezelf zeggen dat ik ook een goede vriendin ben, want ik sta altijd klaar voor iedereen, ik lieg niet en zeg ook geen slechte dingen achter hun rug om. Dus ik verdien wel wat beters dan mensen die continue roddelen en liegen over me. De vrienden die ik nu heb staan altijd voor me klaar, ik weet zeker dat hun om mij geven, en goed achter mijn rug om praten.

Mijn vriendinnen is al sinds groep 2 (basisschool) dezelfde groep. Dus ik ken ze door en door. Dit zijn ook échte vriendinnen.
We begroeten elkaar vaak niet eens, maar beginnen meteen hele verhalen. hahaha. En tuurlijk maken we wel eens ruzie, maar dat is ook zo weer opgelost.

Forever is moeilijk, vriendschappen moet je namelijk ook onderhouden. En soms groeien mensen uit elkaar.

Ik heb hele verschillende vriendinnen. De meeste kennen me wel gewoon zoals ik ben, en ik heb eigenlijk ook niet zoveel te verbergen/ik schaam me niet echt dus in principe weten ze ook wel vrijwel alles. Ruzies… soms wel ergernissen maar ik blijf nooit lang boos. M’n beste vriendin heb ik wel ooit tegen gescholden enzo, maar dat was ook zo over.

dubbel

Ik heb ook vriendinnen buiten school, maar zij zijn toch echt mijn beste vriendinnen

We hebben elkaar leren kennen in de 2e, 1 daarvan kende ik al n de 1e. Ik zit nu in de 4e en we zijn een hecht groepje (met z´n vijven), we zitten allemaal bij elkaar in de stamklas behalve 1 meisje. Ik heb echt de grootste lol met ze en gaan regelmatig stuk om niets, we kunnen dingen aan elkaar kwijt en als we het over iemand hebben verteld niemand ooit wat door. Ookal worden we gezien als de ‘nerds’ of de minder populairen, ik geef er geen fuck om. Ik begroet ze niet met een knuffel maar met een heel blije ’ hoi!’ Ik geloofniet in 4ever, maar wel voor lang. We hebben best veel met elkaar gemeen
We zijn niet van die typen meiden die om de minuut naar elkaar tweeten of krabbelen’’ ik hou van je!’ ‘’ je bent me beste’’ enz.
Maar toch, ik hou wel van ze :heart:

Ik heb tientallen vriendinnen maar er zijn maar 2 meiden die ik echt kan vertrouwen. Ik begroet hen altijd met 'n kus op de wang en elke week doen we iets leuks samen. Als is het maar 'n dvd’tje kopen of iets drinken…Momenteel ben ik ook de vriendschap weer aan het opbouwen met 'n vriendin waar ik ooit ruzie mee had :slightly_smiling_face:

Mn ene beste vriendin ken ik nu 4 jaar. De 2e ken ik 3 jaar, en de laatste nog geen jaar xd
3 hele bijzondere vriendschappen voor mij. Vooral de laatste is nog niet zo lang, maar vanaf het begin af aan hadden we gewoon een klik en het gevoel dat we elkaar echt konden vertrouwen, zij begrijpt me echt in álles. De andere 2 ook trouwens. Ik begroet ze altijd met een knuffel, omdat ik ze niet vaak zie. De een woont aan de andere kant van het land, en de andere 2 zitten op een andere school.
Ik vertel bijna alles wel, aan eentje sowieso, daar kan ik gewoon alles kwijt.
En forever… Ik zou er heel graag in geloven maar ik heb te vaak meegemaakt dat vriendinnen je laten vallen. Al denk ik niet dat dat bij deze 3 snel zal gebeuren, denk dat dit wel echt vriendschappen voor heel lang zijn. (:
Ruzie heb ik eigenlijk nooit met ze. Met ‘gewone’ vriendinnen wel eens een beetje, ook niet heel vaak.

Wij zijn met z’n 4en een vrij hecht groepje opzich.
Binnenkort gaan we gezellig stappen in Groningen en daar heb ik echt zin in.
We praten ook vrijwel over alles waar we maar zin in hebben.
We groeten elkaar altijd met een knuffel & 3 kusjes, zo gaan we ook weg.

En dan kan ik heel goed met mijn collega’s, waar ik geregeld gezellig mee zit.
Dat is ook een vrij hecht groepje opzich.

Op school hebben we een groepje met z’n 5en en zijn best wel close.
We houden van de zelfde muziek, zelfde humor enz.
We groeten elkaar met knuffel of kus.
Verder nog wel veel vrienden/vriendinnen maar niet zo heel close.
Meestal gaan we in het weekend chillen.

Van de basisschool verder nog best veel vriendinnen.

ik heb 1 allerbeste vriendin waar ik alles mee deel. Ik geloof er op dit moment wel dat die vriendschap forever is, maar zeker weten kan je nooit natuurlijk. (;

verder heb ik 2 andere beste vriendinnen, samen met mijn allerbeste zijn wij een ‘groepje’ zegmaar. Ik zie die andere 2 niet vaak, maar onze vriendschap blijft gelukkig erg sterk. (; ook heb ik nog 1 andere die een beetje bij ons groepje komt, maar dat is niet echt een beste vriendin, ik kan niet met haar een vriendschap aangaan die wat dieper qua emoties enzo zit.

Mijn allerbeste zit ook als enige nog bij mij op school, ze is wel blijven zitten dus niet in dezelfde klas als ik, (dit is mijn laatste jaar op havo school) dus ik zie haar alleen in de pauze, ben afentoe dus best wel een loner op school haha, maar ik kan wel gewoon goed met anderen omgaan, heb geen ruzies ofzo gelukkig.

UP! :slightly_smiling_face:

[i]Mijn allerbeste vriendin is tegelijk ook mijn stiefzus en haar zie ik dus altijd in de weekenden. Helaas ga ik niet meer alle weekenden naar mijn moeder omdat ik tegenwoordig vaak andere dingen te doen heb. Ik heb haar dus al 2 weken niet meer gezien. Gelukkig praten we wel op msn (: En als ze beltegoed heeft smsen we ook.

Voor de rest heb ik op school één goede vriendin. Zij is er echt altijd voor me en heeft me nog nooit laten zitten. Ik doe ook echt superveel terug. Ik geef haar ook heel vaak gewoon geld. We zitten overal naast elkaar in de klas en staan altijd bij elkaar in de pauze.

Ik heb ook nog wel andere vriendinnen maar daar praat ik alleen over het internet mee.

Ik had ook nog een beste vriend maar die heeft heel hard tegen me gelogen dus die hoef ik niet meer te spreken. (:[/i]

Ik heb een stuk of 12 vriendinnen en die zijn verdeeld over 2 vriendengroepjes (ze mogen elkaar wel overgens). De ene groep ken ik nog van de middelbare school en de andere uit me sport team. Sommige ken ik al 10 jaar.

Ik woon samen met mijn vriend en heb een fulltimebaan + huishouden, dus doordeweeks heb ik vaak niet echt veel zin om iets te gaan doen 's avonds.
Maar ik zorg wel altijd dat ik 1 avond in het weekend met vriendinnen ben. Dan duiken we een kroegje in of ze komen bij mij een wijntje drinken ofzo…
Meestal stuur ik ze in het begin van de week een berichtje op facebook en plannen we wat we in het weekend gaan doen.

Het blijft wel altijd een beetje oppervlakkerig… iedereen vertelt altijd over hun dagelijkse belevenissen, studies, jongens enzo maar het is niet zo dat we ons hart bij elkaar uitstorten. En daar heb ik me vriend ook voor haha!
Die paar keer per maand dat ik ze zie is het vooral heel erg gezellig :slightly_smiling_face:

Ik heb helemaal geen vriendinnen, want dat meisje waar ik mee omga ga ik ook nieteens echt mee om behalve op school.