Jij en je ouders! (Pics only)

Omdat hoe veel ruzie je ook met ze hebt, hoe vaak je het ook niet met ze eens bent, je ouders zijn in de meeste gevallen de belangrijkste personen in je leven. Dus post hier foto’s van jou en je ouders! (:

Want ja, zulke foto’s vind ik leuk om te bekijken. En er bestond een ‘Jij en je huisdier!’ topic, een ‘Jij en je lover!’ topic, maar nog geen ‘Jij en je ouders!’ (correct me if I’m wrong) Dus voila!.

Dus oke. Mijn mama :grinning:

En vaderlief.

En hee, als jullie nu bij jezelf denken ‘Wat is dít nou weer voor topic, raar kind…’ zeg het gerust, ik bijt niet! Dan laat ik het topic verwijderen.

Ik vind het wel een leuk idee haha :slightly_smiling_face: Ik heb alleen geen foto’s op de pc staan van ons samen…

Ohh wat een ontzettend leuk topic!
Hier ben ik met mijn lieve mammie hihi. Hij is redelijk oud, ik was daar denk ik 14 en ben nu 17. Maar we zijn beide eigenlijk niets verandert :slightly_smiling_face:

Ik heb alleen een foto van toen ik klein was samen met mijn moeder eigenlijk, ik weet niet of dat erg is? Maar het is wel een leuk idee!

Oh mooi, dan ben ik niet de enige die het een leuk idee vond hehe. :grinning:

SNNOZZ neehoor, totaal niet erg. Je mag alles posten wat je wilt haha (:

Wat een leuke foto’s!

leuk idee, maar ik heb geen foto op mn pc. :frowning_face:

leuk idee, ik denk alleen niet dat mijn ouders het kunnen waarderen om op internet te staan

Met mijn mama!

http://desmond.imageshack.us/Himg62/scaled.php?server=62&filename=dsc00177ti.jpg&res=landing

Haha, snap ik! Wel hele leuke foto’s die er tot nu toe in staan! :grinning:

Wat een leuk topic! :grinning:
Ik heb alleen geen foto’s op mijn computer…

Ik heb geen foto’s van ons samen :astonished:

Mijn ouders willen nooit op de foto :confused:

Wel foto’s van toen ik klein was.

Hihihihi mijn lieve gekke papaaaaa :grinning:

HOOOOOLYCRAP, even verkleinen hoor!

NIET CITEREN!
Deze, bij zo’n drijvend winkelcentrum 2 of 3 jaar geleden in Barcelona. Hij is van Hyves geplukt (haha) dus vandaar zo klein, ben ik (en mijn ouders ofc) in ieder geval niet heel herkenbaar :’)
Ik heb vast wel recentere, sowieso van de Kenia vakantie maar ik ben te lui om die op te zoeken en ik wist waar deze stond :’)

NIET CITEREN!

Wow ik ben jaloers op jou! Ik wou dat mijn vader vrijwillig zo’n gezicht kon trekken(: