Jij en je ex in de toekomst?

Ik had een vraag… want kijk:

Ik heb voor een heel groot deel van mijn exen nog altijd een kleine zwak, gewoon dat ik nog steeds herken waarom ik ze leuk gevonden heb… Bij een aantal is dat zelfs zo sterk dat ik in de toekomst mezelf nog best met hun samen zou kunnen zien

*vooral m’n laatste ex, ik heb bijna een jaar met hem gehad, maar de verliefdheid was over, ondanks dat ik nog gruwelijk veel van hem hield… maar nu zijn we een halfjaar verder & ik begin langzaam toch wel weer in te zien waarom ik verliefd op hem was…(A)*

Maar nu vraag ik me dus af of meer mensen dat hebben? Hoe kijk jij tegen je exen aan? *& dan vooral degene met wie het goed uitgegaan is, dus niet degene die je haat haha xD* Of ben ik de enige die zo tegen haar exen aan kijkt?

ik heb maar 1 ex (naja 2 maar die andere heb ik nu weer mee dus xD)
en daar hoef ik echt niks meer mee hoor getverdemme, ik nam eigenlijk alleen met m omdat ie zo zielig deed en ik geen nee durfde te zeggen :roll_eyes:

Ik wil absoluut niks meer met 'm hebben maar we zien elkaar nog wel. En dan zoenen we ook nog gewoon.

Ach, we weten allebei waar we aan toe zijn.

Heb maar 1 ex en nee.
Ik wil geen jongen die niet weet wat die wilt; ik wil een jongen die dus weet wat die wilt.

Ik heb ruzie met bijná al mijn exen. Maar, ga nog met 1 goed om. Dat was mijn allereerste vriend, ik was toen 16. Ik wil niks met hem, aangezien ik een andere vriend heb, waarmee ik een jaar heb. Mijn ex leeft nog steeds in een fantasie wereldje, en hij loog alles bijelkaar… ik hoef zo iemand niet, ik wil mijn vriend, die is down to earth en liegt niet alles bij elkaar.

-Sorry 2x

Nou, van 1 ex wel… Maar daar heb ik nauwelijks nog contact mee. De rest is niet echt geschikt voor lange termijn.

weinig mensen die zodanig uit elkaar gegaan zijn dat de jongen uberhaupt nog kans zou maken hihi :stuck_out_tongue:
Maar goed, blij dat je er vanaf bent als hij toch niet leuk is (A)

Ik heb dat niet nee…

maar er was ooit zo een zin
zo van :
Mis nooit iemand uit het verleden,…
Er is altijd een reden,…
Waarom diegene jouw toekomst niet heeft gehaald,…

zoiets ;p

je hebt er niet veel aan mrja :stuck_out_tongue:

upje voor jou :slightly_smiling_face:

xx

mijn ex is eigenlijk echt een klootzak,
maar gek genoeg kom ik weer bij hem terug,
ik hou van hem, echt alleen van hem. :blush:
ik ben echt een raar kind haha.
(nja dan moetje eerst mijn verhaal horen, dan snap je het wel :p)

als je wilt, lucht je hart (A)

haha oke ik vertel je, ik ben echt dom.
Ik heb 4 maand verkering gehad met een jongen, hij ging toen op vakantie met vrienden en is toen vreemdgegaan, en maar liefst 3x (!) Noh toen was het een maand uit ofzo, en toen kwam die bij mij thuis (omdat hij zijn scooterhelm hier nog had liggen, die gebruikte ik als ik bij hem achterop ging. ) En toen vroeg ik dus van wil je wat drinken? Dat wou die wel… noh wij beetje gepraat enzo. En op gegeven moment gingen we auwhoeren, kietelen, knijpen je weet wel. :stuck_out_tongue: En toen pakte hij zijn mobiel, zette hij “ons” liedje ereop, Kiss me heet die. Dus was echt zo’n moment omt e zoenen haha. Naja toen zei die van, ja ik begin niet, na alels wat ik je heb geflikt… dus toen ging ik naar hem toe en hebben we gezoend. En toen die dag erop al weer meteen afgesproken enzo. En dit gaat nu ong al een maand zo door ofzo… We zijn zeg maar opnieuw begonnen n, dat we “iets” hebben, die tijd dat je iemand kent en verkering hebt zeg maar. Maar hij is zoooo leuk, en hij heeft er echt spijt van, dat heeft hij mij al 100x gezegt… maar 3 meisjes dat blijft veel en pfff ik ben echt gek :stuck_out_tongue: Niemand snapt mij ook haha.

Je kan jezelf niet dwingen hem niet leuk te vinden (A)

Iedereen verdient een 2e kans :grinning:

(maar mochtie t nog een keer doen: dumpen (A))

wuhaha dat is het probleem, het is al een keer uit geweest. :blush:
shit dat heb ik er niet eens bij verteld, maar dat is nog een langere verhaal.
Haha ik laat het je weten of het nog wat is geworden of niet!
haha :stuck_out_tongue:
xx

Doe maar doe maar!
Ik ben nieuwsgierig (A)

Ik heb wel een zwak voor mn exen, daarom heb ik ze ook leuk gevonden maar ik zie me niet samen met hen, nee dat niet :stuck_out_tongue:

Hm, ik weet niet of me nog met hem samen zie. Ik zou hem wel echt graag weer terug willen, hij maakte het uit. Het kwam er op neer dat hij niet toe was aan een vriendin (dat zei hij pas na 3,5 maand). We zijn niet echt vrienden meer helaas… we praten bijna nooit meer op msn. Vind het echt jammer maar ik ben bang dat als ik ga praten hij allemaal bot gaat doen, dat deed hij de vorige keer namelijk wel. Het is bijna weer school en dan zie ik hem weer…

Nee, ik laat mijn exen liever voor wat ze geweest zijn, bij de meesten zie ik niet eens meer waarom ik ze überhaupt leuk vond, wat overigens niet wil zeggen dat ik er later niet mee samen kan zijn. Ik laat het op het toeval berusten. :wink:

Das naar :frowning_face:
Succes! :open_mouth:
Hopen dat t beter word op school :couplekiss_man_woman:

Ik weet nog precies waarom ik hem leuk vond, spreek hem ook nog heeeel vaak, smsen elke dag wel… bellen heel vaak… en zien elkaar heel vaak… Heb hem altijd terug gewilt maar ben vandaag op het punt gekomen dat het me allemaal niks meer kan schelen en hij op kan rotten:D Ik weet gelukkig nu ook goed waarom ik gewoon niet terug bij hem kán komen!