Jij bent bellangrijk

Heyy, Ik weet niet zo goed waar ik dit moet gaan plaatsen als ik het op de verkeerde forum heb geplaatst zou dan een van de mods het kunnen verplaatsen…

Soms als er iets is met mijn vriendinnen dan sta ik altijd voor hun klaar. Ik hoor soms dat ik net doe alsof ik ze niet bellangrijk vind maar dat is niet zo. Ik heb het ze vertelt en ze begrijpen mij gellukig maar ik wil voorkomen dat anderen er zo over gaan denken

Hoe laat ik zien dat iemand bellangrijk voor mij is?
Ook waren mijn vrienden/innen gelukig open tegen me en ze zijden tegen mij dat ik net deed alsof ik niet naar hun luisterde

Deze zijn de tips dat ik tot nu toe kreeg,
Als mijn vriendinnen iets zeggen hun in de ogen kijken
Er af en toe op terugkomen

hebben jullie meer tips, Graag zou ik tips willen horen over hoe ik laat zien dat ik naar ze luister of hoe ik laat zien dat ik ze bellangrijk vind

Als hun dat zeggen vraag ze dan waarom ze denken dat je ze niet belangrijk voor jouw zijn, want dan kan je het nog oplossen hoe hun het zeggen.

Succes!

Belangrijk

Als ze je iets vertellen later nog eens vragen: hoe het nu gaat daarmee?

En laat in gesprekken merken dat je naar ze luistert, door bijvoorbeeld iets te herhalen wat ze net hebben gezegd of een vraag stellen.

Denk aan deze zin: Behandel een ander hoe je zelf behandeld zou willen worden. Let eens op je houding en gedrag en ga dan na; wil ik zelf wel zo behandeld worden door een ander?

intresseer je vooral voor hun, zorg dat je onthoud wat ze laatst hebben verteld zodat je kan vragen hoe dat bijvoorbeeld is afgelopen. als je ze een tijd niet meer hebt gezien zeg je dat je het erg leuk vind om ze weer te zien omdat je ze toch wel gemist hebt. gewoon zulk soort dingen, als ze iets voor je doen laten blijken dat je ze dankbaar bent.

Yvetbelly: Dankje, heb ze net gesproken op MSN ze vinden dat als ze iets te vertellen hebben ik niet echt goed luister of dat ik met andere dingen bezig ben… Ik hoor dit nu voor het eerst en zoiets zou ik nooit expres doen

ohmygirl: dankje dat je het verbeterde haha :woman_student:

LIKExWHOA:dankje voor je tip :slightly_smiling_face:

Eevha:Dankje, voortaan zal ik proberen daar rekening mee te houden :slightly_smiling_face:

AvrlLvgnextLove EN nOUKERTT: vond het en beetje onnodig dat jullie hetzelfde zeggen als ohmygirl… maar toch bedankt…

Trueblood: dankj ik zal proberen er wat aan te doen en je tips zeker gebruiken :slightly_smiling_face:

Zijn er nog andere tips:$:$

Geïnteresseerd vragen als je ze ziet hoe het gaat, en klinken ze niet te enthousiast vraag je wat er is. En luister gewoon goed, ze merken dat je luisterd als je er op in gaat, vraag daarna weer iets of geef advies.

Ook als je gewoon thuis bent en niet bij ze bent, sms eens hoe het met ze gaat. Doe ik continu met mijn vriendinnen. We smsen eigenlijk elke dag wel even hoe het gaat en of we nog wat hebben meegemaakt… Dus ook als je niet met ze bent, laat ze weten dat je aan ze denkt.