Jij als baby/kind. Wat kenmerkte jou?

Wat was echt typisch gedrag voor jou toen jij nog een kind of baby was?

Het kan bijvoorbeeld iets zijn waar je ouders een verschrikkelijk hekel aan hadden. Of een eigenschap waarbij elke moeder jaloers op was, want misschien was je wel heel lief ^^!!

Nou ik begin natuurlijk: :stuck_out_tongue:

Ik was een ramp met haren wassen. elke week was het weer schreeuwen. En mijn moeder was af en toe bang dat de buren zouden denken dat ik mishandeld werd =P
En ik durfde vroeger nooit om drinken te vragen of zoiets als ik weer eens bij de buitenschoolse opvang was, ik was een schijterd :pensive:.

Oh en als ik ruzie met me broer had ging ik heel hard schreeuwen, maar niet alleen heel hard nee heel hoog :’) Ik had toen al de intelligentie dat hoe hoger je zingt hoe vervelender voor de omstanders is om aan te horen x).

Maar al met al was ik wel een heel lief verlegen meisje :angel:

Nou vertel! Ik vind het altijd wel leuk om dat soort dingetjes te lezen :grinning:

Heb geen vergelijkbaar topic kunnen vinden anders moet een mod dit maar sluiten.

Ik had tot mijn 4e borstvoeding. Dat was wel vrij apart denk ik.

Ik had grote ogen, en nu nog steeds.
En kuiltjes… En ik was best wel slim, met m’n opmerkingen enzo:’)

• Ik wilde niet eten, waardoor ik bijna het lootje heb gelegd.
  • Ik haatte fopspenen: telkens als er een in mijn mond werd gedouwd spuugde ik hem weer uit
  • Ik had al een ‘Spaans’ temperament vanaf baby
  • Ik had een ‘ooievaarbeet’ (zo’n geboortevlek wjw) die altijd opkleurde als ik ging huilen of boos werd
  • Ik scheen hele mooie lippen te hebben, mijn moeder heeft vaak van anderen gehoord dat ze moest oppassen met mij later omdat ik zo’n ‘aantrekkelijke’ mond had. Nou, lucky her, dat is allemaal goedgekomen haha :’)
  • Ik ging altijd onbeschofd het eten van anderen afpakken, was toen al een vreetzak
  • Als peuter was ik heel zorgzaam, ik wilde voor al mijn klasgenootjes zorgen
  • Ik was gek op zingen
  • Ik was best slim voor mijn leeftijd, en creatief

nou ik had buikpijn dus ik huilde nogal veel.
& ik had ‘oudemannepraat’ met mijn zus.
dan zetten we zware stemmen op en ging we oude mannen napraten haha.

Ah wat leuk om dit allemaal te lezen ^^

Ik was heel erg gelovig, ik probeerde mijn ouders altijd jankend, krijsend, schreeuwend over te halen om ook te gaan geloven omdat ik bang was dat ze naar de hel zouden gaan. :stuck_out_tongue:

Ik sliep nooit xD

Ik had een hoofd vol donkerbruine krulletjes.
& At altijd chocolade vlokken uit heb pak,
en ging onder de tafel zitten als ik iets verkeerd had gedaan. =)

ik zei altijd;stappaten
en dan ging ik met mijn dikke luier-bibs op de grond zitten, met mijn arme omhoog en was het de bedoeling dat mijn vader of moeder me overeind hielp en met mij aan het handje een rondje door de kamer liep
haha

Ah grappig =P

Ik at papier.

Leuk topic!!

Ik deed altijd precies het tegenovergestelde van wat de bedoeling was. Hadden m’n ouders bijvoorbeeld een kleedje neergelegd waar ik op kon spelen, ging ik náást het kleedje spelen :stuck_out_tongue:
En ik was best aggressief en lomp. En ik MOEST bij mn moeder in de buurt zijn, anders ging ik huilen…

Haha! Ik at als baby prut :sunglasses:

ik danste en schreeuwde veel, wat nu trouwens ook zo is :stuck_out_tongue:

Als mijn moeder mijn tanden ging poetsen moest ik altijd heel hard lachen omdat het kietelde. (: M’n moeder had daar trouwens echt een schijthekel aan, haha.

Edit: En als m’n moeder de radio aandeed ging ik altijd doen alsof ik meedeed in zo’n dansgroep en ging ik meedansen enzo, haha.

Edit 2: Oh, en als ik bijvoorbeeld viel ging ik meteen heel hard huilen terwijl ik niets had. En dan keek ik naar de plaats waar ik viel en als er geen bloed was ging ik weer rustig verder met waar ik mee bezig was.

-

Ik heb de eerste 2 jaar iedere nacht gehuild :crazy_face: leuk voor mn ouders

dat ik echt heel voorzichtig was, en bijna nooit huilde
bijv; ik was 1 jaar ofzo, en mijn broer anderhalf jaar ofzoiets, en ik lag op zijn dekentje
dus was hij jaloers dus duwde hij me van de bank af, en ik lag daar gewoon zonder te huilen haha;p
en ik durfde weinig want ik was bang om mezelf te bezeren:P