Jij 13 en je crush 17?

hallo,

ik ben helemaal ondersteboven op een jongen van 17. ik heb al met hem gekust enzo. maar het probleem is… mijn ouders vinden het niet goed…

me ouders hebben iets van 13 en 15 oke maar 13 en 17… :rage:

mam en pap denken echt dat ik nog hun kleine meisje ben. maar ik word ook groot.

ik heb zoiets van, als ik helemaal ondersteboven ben van hem. kunnen zij daar niet veel aan verandere toch?

ik doe wat ik wil.

hoe denken jullie daar over…? :anguished:? :face_with_raised_eyebrow:

oja en hij is trouwens de 20ste februarie pas 17 geworden. :flushed:

Het verschil is net iets te groot. Je bent toch nog ‘‘maar’’ een meisje van 13, en hij is 17. Jongens van 17 hebben meestal toch andere behoeftes dan meisjes van 13. Je bent waarschijnlijk net 3 jaar aan het puberen, terwijl hij al bijna volwassen is.
Sorry, maar ik geef je ouders gelijk, 13 en 17 is toch een te groot verschil, als jij 20 bent en hij 24 vind ik het al heel anders.

Praat erover , en geef voorbeelden,

Ik ben 14 en mij vriend is 18 . enhet gaatsuper

:wink:

Als het om liefde gaat is leeftijd maar een getal :wink:

Hangt er vanaf waar die jongen geestelijk zit.
Als hij van binnen 13 is, zou het kunnen.(zou het niet willen, van wat ik me kon herinneren zijn 13jarige jongens ontzettend stom en kinderachtig…)

Er zijn al best veel topics over leeftijdsverschillen bij relaties.

hi,
ik was ook 13 toen ik met m’n (nu) ex kreeg hy was 17
ik was byna 16 toen het uitging
kijk nu is zon verschil heel groot
jongens van 17 denken aan hele andere dingen als meisjes van 13 (alhoewel veel meiden van 13 zelfs al ontmaagd zijn)
maar tis waar jejezelf goed by voelt
mijn pa vond het aan het begin ook niks. maar hy vond het toch uiteindelijk wel leuk voor me =)

xxx

ik doe echt geen dingen die ik niet wil hoor, en laat me daardoor ook niet op mijn kop zitten…

:slightly_smiling_face:

Als je maar bij jezelf blijft, en geen dingen gaat doen die niet goed voelen.
Ik lees vooral hier op girlscene dat er al heel veel meisjes op hun 13e ontmaagd worden, en dat begrijp ik niet.
Het is je eigen keuze, maar ik vind het verschil te groot. (Mijn zusje word eind dit jaar 14, en ik zie haar niet met iemand van 17/18 jaar. Dat is de leeftijd waar ik op val en mee omga (ben 15, word 16)

@ Tisjoe

ja ja dat snap ik ook wel, maar hij is echt gewoon geweldig

en ik snap je punt. maar als ik iets niet wil of wat dan ook, dan doet hij dat ook niet daar hebben wij het ook al over gehad.

hij is gewoon de ware
:drooling_face:

Ik wil niet lullig zijn, maar welk meisje van 13 denkt nou niet dat ze de ware heeft gevonden? :stuck_out_tongue:
Mah het is wel vervelend dat je ouders een relatie verbieden. Praat er over en vertel hoe leuk (en begripvol enz.) hij is. Verliefdheid kun je niet wegstoppen, dat kun je ook tegen ze zeggen (;

Was 14 toen ik iets met een jongen van 18 kreeg. Mijn ouders vonden het ok (ze stonden er niet echt achter, maar ze accepteerden het) en ik voelde me er goed bij. Maar dat kwam omdat ik geestelijk al wel iets ouder was dan 14. Ervan uitgaand dat jij geestelijk net zo ver ontwikkeld bent als een gemiddelde 13-jarige en die jongen als een gemiddelde 17-jarige, dan zou ik niet aan zo’n relatie beginnen. Je moet nog heel wat leren op die leeftijd en jongens van 17 willen vaak al seks, maar ben jij daar al klaar voor?
Ach, je moet doen waar je je goed bij voelt.

toen ik 13 was had ik ook een vriend van 17,
ik heb een jaar wat met hem gehad, alles ging gewoon goed hoor!
als je echt van die jongen houdt moeten ze dat gewoon accepteren toch?
xx

JA HE JIJ SNAPT ME.

kijk dat heb ik ook dat zegt me moeder ook ik zie er niet uit hoe een meisje van 13 ik doe niet hoe een meisje van 13. me moeder zegt zelf dat ik kwa geestelijk en ontwikkeling veel hoger licht dan meisjes van 13. me ma zegt zelfs dat ik kwa geestelijk heid nog volwassener ben dan mijn broer en hij is 16 bijna 17. en wat het erge is mijn broer is ook nog een vriend van mijn bijna crush
:face_with_raised_eyebrow:

Om nog maar even vanuit mijn eigen ervaringen te praten: die jongen van 18 (heb ik trouwens nog steeds wat mee), die woont ver weg. We spraken af, maar ik had mijn ouders nog nooit verteld dat ik al bijna een jaar een jongen kende die aan de andere kant van Nederland woonde en dat ik hem leuk vond. Ik durfde mijn ouders toen niet om toestemming te vragen en besloot tegen ze te liegen en stiekem naar hem toe te gaan. Het was fout wat ik deed, maar wel het beste wat ik ooit heb gedaan (heb het ze paar dagen later wel verteld). Wat ik hiermee probeer te zeggen is dat als je hem echt leuk vindt en hij jou ook, je je maar niks van je ouders aan moet trekken. Maar zorg gewoon dat je goed op jezelf past en geen dingen doet waar je nog niet aan toe bent.

wat maakt de leeftijd nou weer uit. als jij die jongen helemaal super vindt, dan moet je er voor gaan :wink: vind ik dan.

Het ligt aan de personen zelf of het kan, 13 en 17.
Ik doelde op die meisjes die op alles ‘‘ja en amen’’ zeggen, die dingen (laten) doen waar ze volgens mijn mening te jong voor zijn.

Veel succes en plezier met die jongen :grinning: Ik hoop dat het bij jou wél werkt.

kijk dat heb ik ook

ik moet ook stiekum naar hem toegaan. en ik weet dat ik niet moet liegen enzo. maar ik wil gewoon bij hem zijn.

als we uitval hebben ofzo ga ik naar hem toe hij woont 3 straten van de hoge school waar ik zit af. ik zit in de 2de en hij in het eerste jaar bij het gilde. (dat ik na het 4de jaar als je bent afgestudeerd op de hogeschool) en daar ga ik dan altied heen enzo.

ik voel me ook fijn als ik bij hem ben, ik kan daar mezelf zijn enzo.
ik kan met hem praten over genante dingen leuke dingen stomme dinge verdrietige dingen enzo.

ik voel me fijn bij hem… & ik hou van hem daar draait het om…

bedankt voor je reacties.
:zipper_mouth_face:

dankje en ik laat eg niet iets met me doen wat ik niet wil hoor!

het komt goed !

Graag gedaan haha. Als je van hem houdt dan hoef je ook niet onzeker te zijn over het leeftijdsverschil. Veel plezier met die jongen en ik hoop echt voor je dat het werkt! :slightly_smiling_face:

het kan wel als jij je erg goed bij voelt maar ik begrijp je ouders (: