Jezelf verwijderen van Google

Hey
Ik heb een vraagje.
Als ik mijn naam typ bij Google, krijg ik foto’s van mezelf te zien, maar dat wil ik niet…
Weet iemand hoe je dat moet verwijderen?
Alvast bedankt!

Die foto’s staan er niet zomaar,die heb je zelf ergens een keer neergezet bv op Girlscene,dan moet je die foto’s daar weghalen maar als ze in quote’s staan kan je er dus niks aan doen.

als het op hyves is dan kan je je hyves beveiligen, maar anders weet ik het ook niet… ik weet wel dat je op www.wieowie.nl jezelf of andere kunt checken wat er allemaal op internet staat

Daar kan je niks aan doen… Ookal verwijder je ze van die site waarop ze staan, op Google staat het nog wel een tijdje. Ik zou geen moeite doen…

De foto’s van internet halen? :roll_eyes:

dat van wieowwie is wel handig;)ging even kijken kan je precies zien hoeveeel mensen van je kunnen weten enzo qua nummers mail adressen enzo:)
viel gelukkig mee alleen een oude foto maargoed dat geeft niet;)

maar iig up voor jou zou t nl niet weten

ja klopt, en dat kan je van jezelf wel aanpassen

hoe kan je je hyves beveiligen dan

Heb meteen even gecheckt voor mezelf. Gelukkig is er vrijwel niets over mij te vinden.

Een foto blijft altijd op internet staan.

Tip: post geen foto’s op internet als je niet wilt dat ze er blijven

Handige site.
Gelukkig zet ik nooit foto’s ofzo van mezelf op het internet!

Geen foto’s van jezelf plaatsen?
en dan nog iets, je naam+achternaam zijn idd ook te achterhalen op google, maybe de achternaam weghalen?. Ik zet altijd als ze mn achternaam willen weten: Alexandra ‘‘prive’’. Ik heb wel foto’s op het internet maar niet te achterhalen op google.