Jezelf verwennen

Hebben jullie ideeën? Bijvoorbeeld maskertjes en dingen waardoor je huid heel mooi word, of je heel lekker gaat ruiken ofzo. Gewoon leuke tips en ideeën. Niet alleen voor mij, maar waarschijnlijk hebben andere meiden hier ook nog wat aan. Alvast bedankt!

Waarom zat ik weer door te denken, ik heb echt een zieke geest.

-

leuke vlecht
http://www.youtube.com/watch?v=R5qEXBKiwRo

langere nagels
http://www.youtube.com/watch?v=Qv0ghyXk9dA

:slightly_smiling_face:

Bij een drogisterij zoals de DA hebben ze heel veel verschillende soorten maskers, zowel voor je gezicht als voor je haar. En voor je voeten! Maar daar heb ik eens eentje van geprobeerd en dat was niet erg prettig (een zogenaamde “verkoelende” crème. M’n voeten stonden daarna in brand en het stonk verschrikkelijk).
De gezichtsmaskers en haar maskers zijn wel heel lekker :grinning:

Verder… lekker scrubben inderdaad, en achteraf lekker insmeren met bodylotion. Lang douchen kan soms ook heerlijk zijn. Of lang in bad met een lekkere olie, kaarsen aan, vers fruit en een goed boek.

Hmm, ik krijg ineens weer zin in zo’n verwendag.

Nivea heeft een heel lekker honingmasker voor je gezicht. Die is echt heel fijn. Of een chocolademasker van Dr. van der Hoog.

een bad met veel schuim, maskertje, nagels doen… (:

uitslapen als je het mij vraagt.
&
chocolade kopen.
&
muffins voor jezelf bakken.
&
lang douchen =D

dan ben ik helemaal gelukkig :’)

:smirk:

Bruisballen(b.v. van de lush) in bad
Maskertje op(kruidvat heeft veel lekkere)
En dan heeeeerlijk ontspannen

Haha ik dus ook,

Anyway, zoals al gezegt werd met maskertjes, lekker in bad gaan etc.
Misschien kun je samen met een vriendin of je moeder/tante wie dan ook naar de zwaluwhoeve of zon kuuroordje bij jouw in de buurt gaan, dat is ook altijd super lekker!

Sauna, in bad gaan, maskertjes opdoen, nagels doen, naar beautysalon, kuuroordje…
En chocola eten, de nieuwe Elle/Cosmopolitan/Vogue, kat bij je op schoot ;p, leuke film/serie (romantische komedie of zo), etc.
En ik vind het persoonlijk ook erg leuk om heel veel kleding uit mijn kast te sorteren of kledingcombinaties te maken, maar ik ben dan ook gek van bijna alles wat in mijn kast hangt.

Wat een leuke ideeën! Hier kan ik wel wat mee, maar jullie mogen gerust meer plaatsen, hier hebben andere meiden ook wel wat aan denk ik.

mhm dacht ik ook x]

Ik ook :’)

Haha ik ook.
Maar oké, ik doe dat elke zondag. Nee, niet dat, gewoon, gewoon.
Stomen, scrubben, maskertje, haarmasker, scheren, epileren, blabla.