jezelf verliezen door een jongen

Hey iedereen
Ik ben de laatste tijd echt compleet verliefd op een jongen, maar dan echt tot over mijn oren :slightly_smiling_face:
Hij vind me ook leuk. :slightly_smiling_face:
Ik heb gewoon een probleem, altijd als ik bij hem ben dan gedraag ik me anders. Hij is zo een beetje iemand die altijd plaagt (maar niet pesten ofzo) en een beetje grappen uithalt met de anderen in de klas. Vroeger was ik echt vriendelijk en zou ik nooit iemand iets kwaaddoen maar de laatste tijd doe ik precies mee met hem. Ik weet niet hoe het komt, maar dan lach ik voortdrent met anderen en ben ik gemeen, gewoon omdat ik weet dat hij me dan leuk vind.
Wat moet ik nu doen? Hij is echt niet zo slecht hoor, maar misschien lopen zijn plagerijtjes (stoel wegtrekken, jas verstoppen,…) wat uit de hand…

xXx

Hij heeft dus een niet zo goede invloed op je begrijp ik. Je moet jezelf iniedergeval niet gaan veranderen omdat hij je dan leuk vindt. Voor de rest zou ik het niet weten, dus zie dit maar als een upje. :wink:

Het is gewoon echt moeilijk om jezelf te controleren als je zo verliefd bent, ik verander helemaal niet bewust ofzo :frowning_face: het gaat gewoon vanzelf…
En mn vriendinnen storen zich er niet aan, maar het valt naart schijnt wel hard op :frowning_face:

Ja dat begrijp ik heel goed, je wilt toch bij hem opvallen en dat hij je leuk vindt enzo. Misschien kun je eens aan je vriendinnen vragen of ze jou niet een beetje in de gaten willen houden. :wink:

zal ik doen ;]
thx voor tips

:slightly_smiling_face:

Gewoon jezelf blijven joh!

up^^

up

Dat had ik ook met een jongen. Hij was redelijk onvriendelijk en niet geliefd in de klas en toen begon ik af en toe ook wel te bitchen op iedereen. Mijn raad is om gewoon echt vriendelijk te blijven. Want als het verkeerd loopt met die jongen en je terug ‘bij bewustzijn’ bent, ga je merken dat sommige mensen jou niet zo aardig meer vinden.

juist!

oke bedankt :slightly_smiling_face: