Jezelf op foto's terugvinden..?

Hee! :slightly_smiling_face:

Als hier al een topic over is: sorry… ik kon het niet vinden. Ook niet op google.

Maar ik heb dus een vraagje:
Soms maakt iemand een foto van iets en dan sta je er wel eens (per ongeluk) op (als voorbijganger ofzo). Ik hoorde eens van een site, waarop je een foto van jezelf kan uploaden en dat die site dan afbeeldingen op het internet afzoekt om te kijken of je gezicht ook op een andere foto staat.

Weet iemand óf er zo’n site is en welke dat dan is?

xx.

Kak, verkeerde categorie!
Kan een Moderator deze naar Lifestyle (ofzo) verplaatsen?

Euh geen idee eigenlijk. Mijn eerste gedachte was Google image search, maar ik heb eigenlijk geen idee :’)

Dat lijkt me wel vet

Kan me niet voorstellen dat zoiets echt bestaat/werkt, maar ben benieuwd. :stuck_out_tongue:
Je kunt in Google Afbeeldingen wel zoeken op een foto, dan zoekt hij vergelijkbare foto’s. Maar denk dat dat hiervoor ook niet heel nuttig is.

Verplaatst.

Ik heb er weleens van gehoord, geen idee hoe die site heet.

Ik dacht ook met Google image search… maar daar kom ik niet echt uit ofzo

upje (:

wel ooit van gehoord… up!

Dat kan toch niet? Hoe weet dat programma nou dat jij dat bent XD. Beetje raar.

^ Facebook heeft het ook toegepast. En die herkent sommige mensen wel gewoon. Net als camera’s met gezichtsherkenning. De techniek is verder dan je denkt xD

lijkt me wel cool. In disneyland hebben wij ook wel eens andere mensen erop dus zal me niets verbazen als er foto’s zijn waar ik ook op sta!

Ik wil heel graag foto’s terugzien die mensen vroeger van mij hebben gemaakt, alleen zullen die niet op internet staan ben ik bang.