jezelf laten flauwvallen *ploppen

rage???!! Er zijn mensen die hier echt serieus last van hebben, gaan jullie ff voor de grap flauwvallen, doe toch normaal!

whaha lijkt m grapppig maar ik durf het niet

Inderdaad, ik hoop voor jullie dat je het doet waar niemand bij is. Ik heb zelf door een voorval met iemand die flauwgevallen is een paniekstoornis gekregen. Dus ik zou er maar geen “grapjes” van maken. Iemand kan er dus heel erg van schrikken, denk maar niet dat het leuk is als je bv. binnenkomt in huis en je moeder ligt bv bewusteloos op de grond. Denk maar eens goed na voor je weer aan zulke “rages” meedoet. Het moet serieus niet gekker worden met de jeugd.

Zo’n soort rage was er bij ons op school een heel aantal jaar geleden ook. Heel leuk een aardig, tot er een paar keer iemand niet meer bij kwam.
Echt niet doen joh, dat is hartstikke slecht voor je.

ik vind serieus echt dat dit topic verwijderd moet worden of dat er een slotje op moet

Heb ik vroeger wel eens gedaan, ja, maar gezond is het absoluut niet.

wtf, ik zou het geen eens durven.

omg serieus meid ga hulp zoeken!
met je hele wijk erbij!
je gaat toch niet omdat het ‘rage’ is flauwvallen
‘kijk mij kijk mij ik val flauw’

mensen hebben er echt last van zoals meerdere hier al hebben gezegd het is niet gezond!

nou lekkere rage. En waarom moet iedereen daar altijd aan mee doen. Je fuckt je hersenen op en het komt wel vaker voor dat mensen niet meer wakker worden. En wat denk je ervan als je het doet met een groepje “stoere” jongens. Lig je der flauwgevallen bij en ze kunnen gewoon misbruik van je maken.

He bah ik word al duizelig als ik er aan denk, wie doet dit in godsnaam nu voor de lol? WTF

Ohja zoiets was er bij ons eerst ook, vonden ze vet stoer. Je bent wel een idioot als je daaraan meedoet.

Bij mij op school is er trouwens ook zo’n rage geweest.
Alleen dan was het snijden in plaats van flauwvallen.
Ziek was dat zeg.

Ja maar sommige mensen zijn ook gewoon ziek ja!
je gaat toch niet aan zoiets meedoen…
ik moet er echt niet aan denken
om mezelf te gaan snijden om ‘erbij’ te horen!
no thanks!

Jezus, wat een gezeik allemaal…
Laat iedereen die wil flauwvallen dat lekker doen. Net als de mensen die willen roken of drugs gebruiken. ík heb er geen last van als iemand voor mijn neus flauwvalt. Ja, het slaat nergens op, maar om nou zo dramatisch te gaan reageren… :roll_eyes:
:rainbow_flag:

fuck dat is ziek 0_o

Weirdo :crazy_face:

dat is echt het domste wat ik heb gehoord hahaha

Zet een slotje hierop, dadelijk gaan mensen het uitproberen!
Dit is ziek!
Sorry hoor, maar ik vind het niet normaal!
Wat voor buurt heb jij, gosh! ;s

Nou als één iemand iets doet (in dit geval flauwvallen) gaat de rest het vanzelf ook doen.
Zo ging dat in ieder geval bij onze snij-trend.
Eén populair grietje had een hartje in haar arm gemaakt en al snel volgden er meer.

Ik snap jullie reacties wel, ben het er ook helemaal mee eens, maar say what drugs en alcohol verwoesten je hersens net zo hard.